meningen over nieuwe forumsite!?

Hoi redactie en moeders, mag ik even mijn mening over jullie nieuwe layout plaatsen van het forum. Ik kan er maar moeilijk aan wennen.

De kleuren van de letters zijn te licht.

Het tekstvak voor berichten is veel te smal/klein.

Voorheen kan je links plaatsen, hoe moet het nu?

Voorheen kon ik makkelijk switchen van forum 0-1 naar forum zwanger zijn, maar nu kan dat niet, moet ik helemaal naar een nieuwe pagina.

De datum van het eerste bericht is nu verdwenen bij het totaal overzicht. pas als je verder klikt zie je de datum pas.

Wat vinden de andere mama's ervan?
Hopelijk blijft het berichtje nog even staan en dat het niet door de redactie verwijderd wordt.

groetjes

Jess

ik moet ook nog erg wennen.
ik vind het wel makkelijk dat je tijdens het schrijven kan terug lezen wat de ander geschreven heeft, dat is wel een pluspunt. (helaas kan je dan weer slechter zien wat je zelf hebt geschreven)

maar ik vind het heeeel vervelend dat het laatst geplaatste gebricht niet meer bovenaan staat. en vooral vervelend dat het topic waar het laatste op gereageerd is niet gewoon bovenaan staat. Nu moet je een favoriet topic elke keer weer zoeken. en je kan hem ook niet even terug naar boven plaatsen als het heel belangrijk is dat mensen het lezen. (bv als je een uitje aan het plannen bent samen)

ik hoop dat hier snel verandering in gebracht kan worden. want ik denk dat ik (en met mij waarschijnlijk meerdere) anders snel weg ben of in ieder geval weinig aanwezig.

groeten linda

Nou ik sluit me helemaal aan bij happydays.
Ik kijk nu ook al steeds minder op het forum. had ook al op onze hyves gekrabbeld dat het nieuwe forum niet echt een verbetering is. Het enigste pluspunt is indd dat je nu terug kunt lezen wat de ander geschreven heeft.

Liefs marielle

Hoi,

Ik vind dit helemaal niks, ontzettend onoverzichtelijk, voorheen kon je na een bericht gelezen te hebben weer direct terug naar de onderwerpen en nadat je bent ingelogd ga je ook niet terug naar het onderwerp waar je zat dat moet je opnieuw zoeken ik lees namelijk altijd eerst en log pas in als ik ergens op wil reageren!
Ook moet ik scrollen om mijn igen bericht te lezen, vind dit niet zo leuk eigenlijk!

Gr MJ

ik sluit me ook helemaal aan bij t bovenstaande
vind dit forum 3 x niks geef mij t oude maar
als je een bericht wilt plaatsen moet ik 10 x klikken voordat ie t uberhoud doet

Wat een afknapper!!!
Wat loop je nu te prutsen in een mini-balkje als je wilt reageren!!!
Ik snap niet dat de redactie niet eerst even had gepeilt naar evt. nieuwe opties en of wensen voor een nieuwe lay out...Waarom staat er links er rechts zoveel tekst?Het gaat toch om de berichtjes die geplaatst worden en de reacties....en de kleur...lichtblauw...heel zomers, erg gezellig, maar niet duidelijk genoeg...
Vraag me uberhaupt af of er wat gedaan word met dit soort reacties van ons...Merk je nooit meer iets van helaas....
Als het zo blijft kunnen we beter via Hyves doorgaan, of op zoek naar een ander forum...
Gr.Roos.

Eeeehm, ik vind het nog zo slecht niet...... (durf het haast niet neer te schrijven, haha)....
Het lichtblauw stoort mij niet, is hier op de computer echt goed te lezen.
Hoe ik links en foto's moet plaatsen, dat heb ik nog niet geprobeerd, dus kan daar niets over zeggen.
Qua vormgeving ziet het er beter uit dan voorheen.
Pluspunt: als je je antwoord schrijft, kan je teruglezen wat de anderen hebben geschreven.
Minpuntje: switchen naar een ander onderwerp of terug naar de onderwerpen is lastiger dan voorheen.
Ik ben dus niet persé negatief, het is alleen altijd wel even zoeken en wennen......

Terug
Bovenaan