meningen over nieuwe forumsite!?

Hoi,
Switchen naar onderwerpen is niet moeilijk hoor. (moet je mamaclub voorjaar 08 klikken bovenin)
Ik vind het wel vervelend dat je de topics waar het laatst op gereageerd is, niet bovenaan staan.
Ook degene die het laatst op een topic gereageerd heeft, staan niet bovenaan. Bij het oude forum kon je kiezen of je dt wilde, ik vond dat erg prettig.

Irene

Ik sluit me vooral aan bij Irene. Een nieuwe layout is misschien even vervelend maar daar wen je wel aan. Het feit is volgens mij dat wij met een hele vast groep schrijven en altijd even op een vrij moment kijken of er nog ergens op gereageerd is.
Voor heen was dit super overzichtelijk om dat het onderwerp voor het laatst op was gereageerd boven aan stond. Ik vond dit echt het grote voordeel aan dit forum en zou het jammer vinden als dit niet werd aan gepast. Zeker als dit een leegloop betekend van een groep vrouwen die al 1,5 jaar contact onderhouden via dit forum. Als enige andere punt, ik zou het reactievak inderdaad iets groter maken.

Dit forum is tijdelijk he!!! Ik hoop dat bij het nieuwe forum wel zo wordt dat de berichtn waarop gereageerd wordt weer bovenaan komen te staan. Nu moet je naar pagina 5 of 6 om te kijken of er nog iemand heeft gereageerd. De vormgeving vind ik wel meevallen. Dat went wel. En het plaatsen van berichten gaat nu ook goed gelukkig.

Ow, wacht, sorry, ik snap wat jullie bedoelen, per onderwerp is het nog in chronologische volgorde, dus laatste bericht onderaan.... maar daar gaan ze nog iets aan doen, lees ik hiernaast..... kan dus allemaal alleen maar beter worden.....

hey
ze erkennen ook dat je nu niet de laatst geplaatste reactie kan zien en gaan dat verbeteren. dat staat allemaal in de ballonnetjes hiernaast aan de rechterkant. ook het tekstvak word groter en de emoticons komen terug en dat allemaal op een nieuw forum!

Ja ik las ook die ballonnetjes hier aan de zijkant.
Nou dan hoop ik gauw dat het nieuwe forum in gebruik kan worden genomen en dat die dan wel beter is. Ik vindt dit forum nu gewoon heel erg onoverzichtelijk. En dat is wel jammer.

Terug
Bovenaan