Hallo allemaal,
Menno is inmiddels alweer 12 dagen oud. Hij hoort er enerzijds alweer helemaal bij, anderzijds is het nog heel onwezenlijk dat alles echt al helemaal achter de rug is. Je leeft toch een paar weken in een roes. Eerst al omdat mijn bloeddruk erg instabiel was en ik steeds heen en weer kon naar het ziekenhuis, toen werd ik opgenomen en de volgende dag mocht ik al bevallen. De bevalling is snel gegaan, maar ging toch relaxt. Ik had maar een klein beetje infuus nodig en hij was er met 4 uur.
De kraamweek is ook voorbij gevlogen. Ik had een prima kraamverzorgster. Vanwege ons grote gezin en vanwege het feit dat ik een hoge bloeddruk had aan het einde van mijn zwangerschap heb ik 10 uur zorg extra gekregen, dat was echt lekker. Ik heb echt rustig aan kunnen doen. Lekker veel op bed gezeten met Menno dicht tegen mij aan. We hebben al vrij veel bezoek gehad, maar dat liep ook goed. Onze kamer beneden hangt vol kleertjes en kaarten. De laatste dag dat de kraamverzorgster er was is Menno gewogen en hij zat al weer 30 gram boven zijn geboortegewicht. Morgen komen ze van het cb en dat zal hij wel weer gewogen worden.
De andere kinderen zijn allemaal erg wijs met hun broertje. Ook Mattanja (22 mnd) ze is alleen wat hardhandig met knuffelen.
Voor wie niet op het andere forum kan/wil en toch foto's wil zien van Menno: op de site van onze vk staan wat foto's van hem. www.netzwanger.nl dan moet je kijken bij babyparade, babyoverzicht, oktober 2007, hij is daar de onderste (31 okt.)
Groeten van Francien