mensen vind me te dik??

meiden kan er niks aan doen maar ben erg ....
ben nu 23w en 3 zwanger van de 2de en veel mensen denk dat ik niet zolang meer hoef ik weet ook wel dat ik al een dikke buik heb maar, ben niet een veel aangekomen..
3kilo in 23w is niet veel toch....

zal wel aan de hormonen liggen denk ik dat ik hier niet zo goed tegen kan..

ben trots op mijn buikje/buik hihiiii....
en iedereen mag hem zien, doe ik ook met vol trots...

zo, dit moest ik even kwijt...

p.s bij de eerste was ik ook erg dik had veel vruchtwater,

liefs mama van 1
en zwanger van de 2de een.................??

Hahaha,

Ik moet er gewoon om lachen. Ik zeg altijd maar als ze mij aan kijken en weten dat ik (nu inmiddels) 20 +4 weken zwanger ben dat straks eerst mijn buik binnen komt dat ze dan even moeten wachten en dan kom ik een keer. Ik moet zeggen dat het wel de derde is bij mij, maar ik heb er gewoon scheit aan! Ik voel me verder goed en ben blij dat ik de kleine nu heerlijk voel trappelen en de rest kan me allemaal gestolen worden. Dat lijnen komt vanaf volgend jaar wel weer. Dus geniet gewoon van je zwangere steeds dikker wordende buik en laat de rest maar lekker denken.

Claudia

Hey!!

nou ik kan maar 1 ding zeggen geniet van je zwangerschap en wees super trots op je buikje!
bij mij zeggen ze altijd wat een bescheiden buikje! of ze noemen me een zwangere barbie omdat je van achteren niet kan zien dat ik zwanger ben! hihi
mijn bouw is er ook naar dat ik niet tonnetje rond word. ik draag normaal altijd maatje s.
tja ik vind het prima hoor!
maar mijn beste vriendin daarentegen vroegen ze ook al vanaf week 20 wanneer ben je uitgeteld? nou daar word je ook wel flauw van inderdaad maar dan zei ze vol trots ik ben net op de helft!!!
terwijl een collega al 20 weken zwanger was en ik dikker was met mijn 12 weken! dat is ook weer niet leuk! al met al is overal wel wat mee!!!
gewoon proberen niks van aan te trekken! het zullen dan wel de hormonen zijn die opspelen maar als jij er trots op bent is dat toch het mooiste!!!

Liefs Jenny (23wk 5 dagen 3e kindje)

3 kilo in 23 weken is harstikke netjes joh!!

Die mensen die je te dik vinden weten gewoon niet waar ze het over hebben. Ik zeg altijd maar, een zwangere buik is nooit lelijk (hoe klein of groot dan ook) en dat meen ik ook echt.
Zelfs als je navel er zo lekker uit komt 'ploppen' hahaha.

gr. Peet
(die zelf ook al de opmerking krijgt: je bent wel veel dikker dan je zus hoor, terwijl ik maar 3,5 kilo ben aangekomen in 24+2 wk)

TANXXXXX MEIDEN

voel me stukken beter hihiiii
had net mijn zomer jas aan, hij kon nog maar net dicht hihiiii
ben erg trots ons mijn buikje hoor
steek hem ook lekker naar voren hihihiii ja, kan ook niet anders he...

en 3kilo is zeker netjes...

meiden ga ff een dutje doen

liefs van mama van 1

Zelf ben ik zwanger van de eerste en heb een hele 'gemiddelde' buik (wat dat ook mag zijn...). Maar het valt me op dat iedereen een menig heeft over mijn buik. De ene vindt me gigantisch dik ('laatste loodje he' of 'toen ik zo ver was kon ik nog gewone kleding aan'), andere vinden me weer een kleine buik hebben.
Gelukkig vindt de verloskundige mijn buik prima, ben ik in 24 weken (maar) 6 kilo aangekomen en  zijn mijn vriend en ik ontzettend trots op mijn zwangere buik met inhoud!!!

Geniet van jullie buikjes!!!

Groetjes, Irene

Hallo!

Ik kan me voorstellen hoe je je voelt....
Zelf ben ik aan de ene kant super blij en trots met mijn grote ronde buik. Maar twee jaar geleden ben ik 63 kilo afgevallen en daarna dus ook een buikwandcorrectie gehad en ik moet echt aan het idee wennen dat ik nu een  aankom (nu 7 kilo, ben bijna 21 weken). Ik  eet nu nog steeds wel bewust, maar wel wat meer dan voor mijn zwangerschap, want  toen hield ik  me door de weeks altijd netjes aan 1200  caloriën en dat is nu echt te weinig....

Iedereen  reageert  wel op mijn nu al grote buik, en ik merk het ook heel goed aan de positiekleding waarvan de stiek vaak al op het laatste gaatje moet! Mijn benen e.d. blijven wel hetzelfde, maar mijn buik!!! Tja en mijn borsten zijn ook een cup gegroeid. Onze zoon (7 1/2 jaar vind mijn buik mega!! haha)
Maar ik ben veel te blij dat er toch nog een wondertje op komst is, terwijl we daar nooit meer op hadden durven hopen, nadat wij twee jaar geleden alle vruchtbaarheidsbehandelingen achter ons hebben gelaten...

Ik zou zeggen, denk maar aan het kleine wondertje in je buik en laat maar groeien!

Groetjes!

Laat ze lekker kletsen en geniet van je buikje. Ik heb er met mijn 23 weken al 8kg aan zitten  en hier zeggen ze juist dat ik zo mooi zwanger ben. Sommige mensen zullen altijd wat te zeuren hebben, trek je er niets van aan.

Terug
Bovenaan