mensen vind me te dik??

Ik vind 3 kilo juist heeeeel netjes klinken! Trek het je niet aan, ik denk dat mensen het juist vaak ook zeggen over een ander omdat ze het mooi vinden als iemand een grote buik heeft. Ik heb mezelf er ook wel eens op betrapt dat ik het tegen iemand anders zei: 'Flinke buik hoor!". Achteraf bedacht ik me pas dat dat misschien voor haar niet leuk zou zijn terwijl ik het juist mooi vond!

Groetjes, Michele (24+3 van de 3e)

Nou dat valt wel mee zeg, ik ben 24 weken en al 10 kilo aangekomen, en ik ben er trots op, eerlijk gezegd is het niet te zien aan me, maar ik zal die kilos wel nodig hebben.
Ik eet altijd wel veel maar nu nog meer!

ik zou niet weten hoeveel er nog aankomt, maar ik hoop dat er wel wat extra kilootjes blijven zitten.
Hebben jullie ook dat je buik nu erg hard gaat groeien? Mijn kleine zit de hele tijd tegen de bovenkant van mn buik te trappen of te rekken, doet pijn zeg!

xxx miranda

hihi/.... zo herkenbaar. Ik merk ook dat ik  lichtelijk beledigd ben als mensen mijn buik groot vinden. Ik krijg regelmatig het gevoel dat mensen mijn buik erg groot vinden. ik ben nu 23 weken en 7,5 kilo aangekomen (is heel beschaafd  volgens mij). HEt gaat om mijn 2e kindje, maar bij de eerste had ik ook een best grote buik.

Ik denk dat er een verschil is tussen: mensen vinden me dik, of: mensen vinden mijn buik groot. De grote van de buik heeft niets te maken met gewicht. Het is de ruimte die de baby nodig heeft. Onze baby's  kunnen lekker rondzwemmen!! hihi.. .    Ik zeg dat altijd maar tegen mezelf als ik zo'n opmerking krijg. Maar het voelt niet altijd zo.
Trouwens, mensen weten helemaal niet waar ze het over hebben! Volgens mij past mijn buik gewoon bij het aantal weken! Je begint het nu gewoon goed te zien!

We laten ons niet kennen!
Liefs
Astrid

vanmorgen even wezen shoppen voor de kleine en voor me dochter..
had strakke shirt aan...
en, liep voor de winkels langs en keek is opzij, en zag me dikke ronde buik heb toen gezegt tegen me zelf dat ik een mooi dikke buik heb en heb even een aai gegeven...

ben er erg trots op..
toen we vanmorgen op bed lagen me dochter en ik, gaf ze steeds mama's buik een knuffel en kusjes...
wat een schat he..

meiden ga weer, wil nog even hapjes maken we zijn vandaag 5 jaar getrouwd en ben 24w zwanger vandaag

liefs mama van 1
en van onze ............??

Ten eerste van harte proficiat met jullie 5 jarig huwelijk!
En verder wil ik je ook, zoals de anderen hierboven, het advies geven om je er helemaal niks van aan te trekken. Het is juist iets om trots op te zijn, een mooie buik! En trouwens 3 kilo valt echt giga mee, ik ben zelf 25 weken{en 3 dagen} en ik ben al 9 kilo aangekomen. Ik heb zelf een hele geschiedenis van diverse dieeten achter me en had er toch mooi 10 kilo vanaf voor de zwangerschap, toch stoor ik me nu niet aan de extra kilo's en die buik omdat ik weet dat er zich daar van binnen iets ontzettend moois afspeelt!

Groetjes Delphi

Terug
Bovenaan