Mensen weg, forum weg!

Hey, terug van vakantie..
Hoop dat jullie het heerlijk hebben gehad..

Volgens mij wil iedereen wel hierblijven, tenminste dat begrijp ik er wel eenbeetje uit.
Ik hoop in ieder geval dat als dit forum weer goed werkt, iedereen weer terug komt.
Ik kijk hier ook elke dag maar ben ook zo nieuwschierig om naar foto's en dergelijk op het andere forum te kijken..

groetjes Pally

Als het forum goed werkt wil ik best hier blijven schrijven, dit was/is toch ons plekkie. Heb het op dit moment gewoon te druk om te schrijven, maar dat komt vanzelf wel weer. Inderdaad jammer dat we geen foto's kunnen plaatsen... Dat blijft ook wel een beetje denk ik want je kan ze straks op je persoonlijke profiel plaatsen en of ze dan ook in een berichtje kunnen... we zullen zien.

Ik ben er dus nog wel, alleen wat minder actief ;-)

Liefs Nanda, mv Tess en Bas

Eerlijk gezegd vind ik dat dit forum niet erg gebruiksvriendelijk is op het moment en t andere forum wel, Als hier op termijn niks aan gedaan wordt ga ik denk ik meer op t andere forum rond zal neuzen. Nu doe ik dat bij allebei haha (stel je voor.. iets missen)..
Hopelijk komt er snel verbetering en is t forum weer t forum zoals t was. Want ook al schrijf ik niet zo veel ik vind t ng altijd erg leuk om te lezen en de tips en adviezen worden ook hier meegenomen! (en of dat nou hier of daar is dat maakt mij niet zo uit, diegene die t best werkt denk ik dan)
xx Bianca mama van Sep en .... (al 22 weken! whaaa)

ondanks dat ik voornamelijk een meeleesmama ben blijf ook ik tussen de 2 forums pendelen.. het zou inderdaad erg jammer zijn als dit forum verdwijnt... ondanks dat ik de aanpassingen echt VRESELIJK vind. maar goed ik blijf maar hopen dat het snel beter word en dat we in de tussentijd ons plekje behouden!

Groetjes
Raya

ik vind het ook lastig, 2 fora... het voordeel is dat het forum van Pipi (haha) besloten is, het nadeel dat zijzelf de moderator is. Als er wat mee is en het kan niet opgelost worden omdat zij op vakantie/ziek/etc, dan is dat wel erg jammer! Ik vind het andere forum overigens wel een stuk prettiger dan deze!

Liefs Jenneke

hoihoi

ik ben er nog wel hoor.
Ik heb momenteel maar heel weinig energie
dus de comp. staat hier bijna niet aan.
Ik ben ook op het andere forum te vinden maar
ik hoop toch echt dat dit forum nog lang blijft bestaan.

groetjes
Bianca mv Lorenzo en ??(38.4w).

Ik blijf ook zeker hier!!!!!

Ik had me aangemeld voor het andere forum, maar ik krijg gewoon geen reactie, ik blijf hier en foto's zijn toch ook te bewonderen op hyves.

Esme, was het een geslaagde vakantie?
Kay en Gwen zich lekker kunnen uileven.....in de zon water zand en andere leuke bezigheden?

Kus uit Zierikzee

Hoi allemaal.

Ook ik ben iemand die op dit moment een switcher is. Ik ben net zo verslaafd als de andere mama's. Maar ook als het andere forum er niet zou zijn, dan switch ik nog steeds tussen, dit forum en hyves, want stel je voor dat ik iets mis...!
Dus waar iedereen ook is, ik zal ze volgen.

Ik heb wel het vertrouwen dat het hier beter wordt.

Mama van Ilse en Stan

Terug
Bovenaan