Mensje in buik

Ik zit nu bijna op 19w en heb dat besef nog niet echt zo gehad.. Ik weet dat er een levend mensje zit maar het is tegelijk ook zo onwerkelijk.. 
Tottttt gisteravond het moment dat ik opeens 3x een plopje voelde... nu begint het besef wel echt te komen en dat ik het ook echt heel bijzonder vind..? 
Misschien heeft het bij mij wat langer geduurd omdat mijn kinderwens ook echt iets van de laatste tijd was en nooit echt iets heb gehad met baby's en kindjes ? dat het gevoel daarom even moet groeien ofzo. 
Kan nu in elk geval niet wachten tot ik mijn kleine meisje in mijn armen heb ?

Hai FSzvdw, oh dank je voor de tip. Ik moet eerst even mijn telefoon leeghalen want zit te vol en dan ga ik die app installeren.
En neusje, ik was ook niet bepaald bezig met zwanger worden ookal ben ik 35 haha maar na de pretecho bij 15 weken zie ik nu dat beeld van het mensje veel realistischer voor me. Sindsdien popt de gedachte van bizar en bijzonder steeds bij me op :) Leuk een meisje, bij bij mij een jochie. 
Liefs & knuffel Zoë

Ja het is wel allemaal heel bijzonder gewoon. Begin me er ook steeds meer bewust van te worden. 
Ik ben ook al 33 en voor mij is het ook de eerste keer, dus wel erg spannend allemaal ?

Vind het ook echt zo bizar! Toen ik vorige week met 10 weken een echo kreeg en 2 kleine frummeltjes zag bewegen en dansen in mijn buik... Wow. Dat dat gewoon binnen in mij beweegt! Ik ben heel benieuwd hoe dat straks gaat zijn als ik ze ga voelen... Prachtig!

Ik heb dat nog steeds nu mijn dochter bijna 6 maanden is. Ze heeft in mijn buik gezeten, ik heb haar gemaakt tot zo'n mooi mensje ?
Mijn moeder vertelde dat zij dat nog steeds heeft als ze naar mij, mijn broer en zussen kijkt, ookal zijn we allemaal volwassen. Hoe mooi is dat ?

Het is zo bijzonder! Ik zeg het heel vaak tegen mijn vriend vooral doordat we har voelen sinds een kleine week.ik ben inmiddels 20+4 weken zwanger. 
Het is een droom van elke vrouw, en het is altijd afwachten of het gegunt is. Maar als het eenmaal zo is, moet je er echt van genieten.

Terug
Bovenaan