menstruatie blijft al 5 dagen uit

Bedankt, dat hoop ik zelf ook. Ik heb nog liever dat je direct ongi wordt dan dit.. het is gewoon zenuwslopend.. je zit eigenlijk te wachten op ongi, maar die blijft maar uit. ze heeft soms klachten, zoals buikpijn en pijn in de onderrug. gevoelige borsten kan ik niet echt zeggen, want dat heeft ze meestal rond de menstruatie... Maar we hebben dit gewoon nog nooit zo gehad, altijd alles op tijd, of hoog uit 1 dag verschil... nu is het 6 dagen en dan testen we en is er niets... ik maak mezelf ook gek erdoor, nu denk ik dat het misschien ligt aan de testen, we hebben ze via internet besteld, 3 voor 6 euro... je gaat gewoon overal aan twijfelen.. Zullen er testen zijn die de hcg gewoon vroeger op pikt, bijv. een clearblue ofzo???

Ik kan me voorstellen dat je je van alles in je hoofd haalt, maar of 't aan die testen ligt? Ik zit in ronde 1 voor ons 3e kindje en heb bij mijn voorgaande zwangerschappen altijd de testen van Etos gebruikt. Zijn goed bevallen! Het kan natuurlijk gewoon zijn dat jouw vriendin niet zo snel HCG aanmaakt en dat het fftjes duurt voordat zij positief test. Heeft ze wel met ochtendurine getest? Ik weet dat er testen zijn die positief zouden kunnen testen een aantal dagen voor de NOD, maar ik weet het merk niet.

ja kan zijn dat ze idd niet zo snel hcg aanmaakt, maar na 6 dagen?? dan moet je toch wel wat hebben, mocht je zwanger zijn????? en ik ben vrij nieuw, maar lees overal NOD... wat is dat? ze doet het niet met ochtendurine, gewoon na het werk tegen 17.00 en vanmiddag rond een uur of 15.00

hoi donald,

ik heb even meegelezen.
Ik denk dat je vriendin en jij gewoon moet blijven testen ooit zal die positief zijn en of je vriendin word ongesteld.
zo niet schakel dan even je HA in.
Maar dan weet je waar je aan toe bent.
bruine bloedverlies kan ook een innesteling zijn misschien.
kijk jou vriendin voelt tenminste de eisprong ik ben nu 4 maanden bezig en voel geen eisprong.afwachten meer kun je even niet doen

gr yvon

oja je vroeg je af wat NOD was.
niet ongesteldheids dag.
dus de dag dat je vriendin eigenlijk ongesteld had moesten worden.

hey Yvonn,

Bedankt voor je berichtje.. Ik hoop niet dat ik te veel klaag, want idd, er zijn ook mensen die het nog erger hebben als ons... Maar op een gegeven moment raakt gewoon je geduld op. je wil zo verschrikkelijk graag en dit heb je nog nooit gehad dus ben je zo gespannen... Maar wachten is ook de enige optie, de dokter wil niet eerder ons helpen als na het weekend. morgen is het een week na de NOD  we gaan zondag weer testen dan zijn we 10 tot 11 dagen verder.. als we dan nog geen streepje hebben ga ik er van uit dat ie ook niet meer komt. Aan de ene kant durf je gewoon niet te testen, omdat je bang bent dat het weer negatief is... echt een rot situatie dit..

Jouw situatie is trouwens ook klote.. wat kunnen ze daar aan doen?? zie je de eisprong ook niet door te testen  met ovulatietesten???

Hoi Donald

Geef de moed nog niet helemaal op. Ik las op een ander forum dat iemand pas na 3 weken positief testte, dus zolang de ongie acherwege blijft is er altijd nog hoop.
Wel vervelend dat jullie zo lang in onzekerheid zitten. Ik ben zelf ook altijd stipt op tijd en zou denk ook gek worden als ik overtijd zou zijn, en anders zou mijn man wel staan te stuitteren. Je bent dus zeker niet de enige.
In ieder geval sterkte met wachten, hopelijk hebben jullie snel een andwoord, positieve test of toch ongie (hoop voor jullie natuurlijk het eerste)
Succes

Natalie
Ronde 9 1e kindje

Weer nagatief, balen hoor.
Ik denk dat het goed is dat je een paar dagen wacht. Elke dag testen, daar wordt je ook alleen maar gek van.
Ik hoop dat het zondag een positieve test opleverd.
In pchtendurine zit iets meer hormonen volgens mij, dus iets meer kans om een zwangerschap vroeger te ontdekken. Maar zoals hier voor mij al gezegd: sommige meiden testen pas 2 of 3 weken na hun nod positief, dus het zegt nog niet zo veel.
Je weet in elk geval dat je maandag bij de huisarts terecht kan. Die kan een bloedtest laten doen en dan heb je waarschijnlijk meer zekerheid.

Je hoeft je niet te schamen dat je het lang vind duren hoor! 11 maanden is ook lang zeker als je graag wilt. Maar bedenk 80% van de stellen is binnen een jaar zwanger en daar kunnen jullie nog steeds bijhoren.

Laat je even weten wat er zondag uit de test komt?

Terug
Bovenaan