Menstruatie blijft uit na vaccinatie

<p>Hoi hoi! </p><p>Ik heb 5 juli mijn eerste prike van het pfhizer vaccinatie gehad.</p><p>Alleen blijft mijn menstruatie weg. Ik heb al een test gedaan die was negatief. </p><p>Hebben er meer hier last van gehad? </p><p>Liefs</p>

Ik had opeens een cyclus van 20 dagen en zwaar bloedverlies.. en 2 weken daarna weer een menstruatie.. dus hier ander verhaal maar wel sinds de vaccinatie iets vreemds

Er zijn meer dames die hier last van hebben. Laatst las ik dit artikel, dus het kan kloppen.
https://www.nu.nl/coronavirus/6146857/ongesteldheid-is-mogelijk-korte-tijd-afwijkend-na-coronaprik-hoe-zit-dat.amp

Er was pas nog iemand met hetzelfde verhaal. Je moet het zien alsof je ziek bent een griepje waar je lichaam op reageert heb ik gelezen. Het schijnt vaak voor te.komen

Ik had m’n vaccinatie op m’n NOD en werd pas 5 dagen later ongesteld. Ook een aantal witte testen gehad..
normaal altijd een cyclus tussen de 26-29 en nu was hij ineens dus langer.

Ik op 18 juni laatste menstruatie, 22 juni 1e prik gehad (moderna). Normaal een cyclus van 29 dagen dus had eigenlijk 17 juli moeten menstrueren. Al eerder op 14 juli en 18 juli zwangerschap getest. Beide negatief. En nu vandaag 24 juli opeens een positieve zwangerschapstest. Lijkt er dus op dat mijn eisprong verlaat is door de vaccinatie. Zouden jullie in mijn geval doorprikken voor de tweede ondanks een zwangerschap?!

Ik had mijn eerste prik (pfizer) rond mijn nod. Ik bleek zwanger te zijn! Vrijdag heb ik mijn tweede vaccinatie. Ik ga die wel gewoon halen. Zwanger en corona krijgen en evt aan de beademing lijkt me slechter voor de kleine dan een vaccinatie. Maar ieder zijn mening natuurlijk

Terug
Bovenaan