[quote quote=10471513]Ik op 18 juni laatste menstruatie, 22 juni 1e prik gehad (moderna). Normaal een cyclus van 29 dagen dus had eigenlijk 17 juli moeten menstrueren. Al eerder op 14 juli en 18 juli zwangerschap getest. Beide negatief. En nu vandaag 24 juli opeens een positieve zwangerschapstest. Lijkt er dus op dat mijn eisprong verlaat is door de vaccinatie. Zouden jullie in mijn geval doorprikken voor de tweede ondanks een zwangerschap?!
[/quote]Ik heb mijn eerste prik ook al gehad. Als ik nu zwanger blijk te zijn ga ik mijn tweede prik gewoon halen. Ik heb wel begrepen dat er artsen zijn die adviseren om de prik dan na 12 weken zwangerschap te halen aangezien dan bepaalde organen etc al aangemaakt zijn, maar geven ook aan dat ze geen bezwaren hebben als je je in de eerste 12 weken laat vaccineren.
[/quote]Ik heb mijn eerste prik ook al gehad. Als ik nu zwanger blijk te zijn ga ik mijn tweede prik gewoon halen. Ik heb wel begrepen dat er artsen zijn die adviseren om de prik dan na 12 weken zwangerschap te halen aangezien dan bepaalde organen etc al aangemaakt zijn, maar geven ook aan dat ze geen bezwaren hebben als je je in de eerste 12 weken laat vaccineren.