Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het valt me dus wel op dat her cervixslijm wat meer is maar ook wat dikker. Zou het kunnen dat het lichaam zich dan toch klaarmaakt voor een menstruatie? Het plakt ook
Ik zou sowieso nog een cyclus even afwachten, maar het is natuurlijk je eigen gevoel!
De huisarts zal waarschijnlijk aangeven dat je het nog even moet afwachten, die grijpen niet zo snel in..
Cervixslijm neemt met name toe bij een naderende eisprong, tegen de tijd van een menstruatie neemt dat vaak weer af ☺️
Ik heb even overlegd met de ha en die adviseert om een half jaar te wachten of de menstruatie weer regelmatig wordt. Ik ben het altijd stipt op tijd geweest en heb ook wel wat stress de laatste tijd gehad... dus denk dat ik gewoon maar even moet afwachten en goed op voeding, beweging moet gaan letten... en vooral "no stress"?
Nou... het is dag 39 en ik ben ongesteld geworden! Onregelmatig dus.. maar allang blij dat er wat gebeurd.
Ik ben begonnen met teunisbloem om hopelijk de cyclus weer regelmatig te krijgen. Heeft iemand hier ervaringen mee?