Menstruatie na bevalling

<p>Hoi mama's </p><p>Ik wist niet goed in welke categorie ik deze vraag moest stellen,.</p><p>Ik ben 12 juli bevallen van een dochtertje , nu vroeg ik me af Waneer bij jullie de menstruatie weer op gang kwam ?</p><p>( Ik geef fles voeding)</p><p>Xxx </p>

Bij mij is het deze week weer begonnen, na ruim 3,5 maand. De menstruatie is wat heviger en langer dan voor de zwangerschap.
Ik geef borstvoeding en sindsdien drinkt mijn kleintje onrustiger, heel bijzonder. Alsof de melk anders smaakt..

Ik geef flesvoeding en bij mij kwam de menstruatie weer na 9 weken. Ik was 2 weken na de bevalling al niet meer aan het vloeien, maar had een keizersnede gehad.

Ik geef flesvoeding en bij mij kwam de menstruatie weer na 9 weken. Ik was 2 weken na de bevalling al niet meer aan het vloeien, maar had een keizersnede gehad.

Ik geef flesvoeding, en toen mijn dochter precies 6 week oud was, begon ik weet te bloeden en denk dat dit mijn menstruatie was, heeft ongeveer 4/5dagen geduurd en het kraamvloeien was toen al weken voorbij, dus neem aan dat dit mijn echte menstruatie alweer was. 

Ik geef borstvoeding en bij mij begon de menstruatie afgelopen dinsdag ! Het gebeurde direct na de slachtgemeenschap dus dacht eerst dat het daardoor kwam! 
Maar het bloedverlies is wel echt heel heftig en houd al dagen aan, dus denk toch echt dat het mijn menstruatie is! Even wennen want het was nooit zo heftig, zelfs het vloeien na de bevalling was minder erg!
De bevalling was voor mij afgelopen donderdag   11 weken geleden?

Terug
Bovenaan