Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
6 maanden and counting... Maar ik ben dan ook nog steeds niet helemaal van de borstvoeding af! Ben nu wel echt aan het afbouwen dus ben benieuwd wanneer het weer op gang komt.
Bij mij kwam het na 8,5 weken, maar ik ben ook al aan de pil en dit is dus mijn eerste stopweek. Maar jeetje, het is inderdaad wel een heftige menstruatie! Maar ik lees dat meerderen dat hebben
na 5 maanden pas weer. Ik geef flesvoeding. Het was wel super heftig en zo’n 7 dagen. De eerst dagen kon ik niet eens van bed afkomen zo’n pijn en zoveel bloedverlies.
Na de bevalling maar 2 dagen nog bloedverlies gehad.
Bij mij 9 weken na de bevalling. Ik gaf een combi van fles en borst. Ik was angstig voor die 1e menstruatie omdat ik had gelezen en gehoord dat het horror was. Nou.. het viel me alles mee die 1e menstruatie. Duurde wel langer dan een week maar prima te doen. Na een bevalling is bijna alles peanuts toch haha
Nu maanden later doet het pas zeer en heb ik menstruatie klachten