menstruatie na het stoppen van borstvoeding

Hoi meiden ik heb een vraagje ik ben op 9 januari bevallen. En ben 3 weken ongesteld geweest en daarna ging het op riteme als laatst ben ik op 1 april ongeteld geworden duurde 7 dagen. maar ik moest eigenlijk op de 28 of 29 ste weer ongesteld worden maar ben nog steeds niet ongesteld en was 3 weken geleden gestopt met borstvoeding. heeft het nou met dat stoppen van borstvoeding te maken of moet ik denken aan een zwangerschap zal ik nou een test doen of niet ik ben bang dat ik weer zwanger ben!

Jeej heftig zeg!!word dit 2de kindje?weet ook niet wat je moet doen,dat is jullie keuze he!
persoonlijk zou ik het zelf nooit weg kunnen laten halen.
succes en strekte
liefs jootje(september 2010 mama)

hoi ja dit wordt dan de 2de ik ben het ook niet van plan om het weg te halen maar het is nog wel echt vroeg ben nog steed geshockeerd mijn zoontje is nog maar 4 maanden ik ben bang dat ik niet zo veel aandacht meer kan gevenaan hem, anders is die andere ook wel welkom maar ja het is onverwachts gekomen. Terwijl ik anticonceptie gebruikte maar ik denk dat ik er langzaam aan moet wennen. Mijn man is heel erg blij en zegt dat ik ook blij moet zijn hij vond het heel super. En vandaag voel ik me meer opgelucht dan gister :) Misschien wordt het wel leuk hoop het. Leifs Kubos

Gelukkig is je man blij,begrijp heel goed dat je moet wennen,aan andere kant is het wel heel leuk voor de kids straks.schelen ze zeker 1 jaartje zo?
welke anticonceptie gebruikte jij?ik gebruik de carazette pil(omdat ik bv geeft)maar die moet je doorslikken,op doosje stond dat ik een pauzeweek moest doen,dus nu weer menstruatie afwachten.maar die blijf al ruim 1 week weg....dus misschien ook maar eens testen voor de zekerheid.hoop nog even niet...heb al 2 kids en druk genoeg zo.
liefs jootje

sjonge... wat heftig!! Gelukkig dat je man enthousiast is. Dat helpt wel, denk ik (hoop ik voor je). Ik zou er eerlijk gezegd nog niet aan moeten denken... Succes!

Ik Gebruikte geen pil maar wat anders en wou ook binnenkort spiraaltje laten zetten eigenlijk wachtte ik ook op mijn menstruatie maar ben er nu te laat voor :( Hoop ook dat ik zo snel mogelijk kan wennen en als me familie het hoord mijn eigen ouders weet het wel en ze zijn blij en proberen mij een beetje te troosten gelukkig kan mijn moeder mij helpen ze woont wel dicht bij. zei zegt dat ze me wel wil helpen enzo maar ben benieuwd wat mijn schoon ouders er over gaan zeggen wil eigenlijk nog niets zeggen maar mijn man wilt het meteen vertellen. ik ben ook een beetje bang dat mensen gaan roddellen omdat ik meteen weer zwanger ben. Nou dat wordt dan afwachten hoop dat alles goed gaat. en nog bedankt voor jullie reacties ben blij dat ik er over kan praten met de mama 's voel heel wat beter ervan liefs kubos

Terug
Bovenaan