menstruatie na het stoppen van borstvoeding

hej meis,
idd heftig maar gewoon langzaam aan wennen en niets aantrekken van wat andere ervan vinden joh! Wat fijn dat je moeder je wil helpen! Het zal idd ff zwaar zijn de eerste periode maar als je oudste lekker kan lopen en zelfstandig kan spelen heb je al wat meer ' rust' .
probeer toch maar te genieten van je nieuwe zwangerschap! Er zijn zat vrouwen die het zo plannen en dat gaat ook allemaal goed! Als je vriend er ook heel blij mee is kan je alleen maar gelukkig zijn!
gefeliciteerd dus! ;)

Hoi Hoi,
Ben eigenlijk een feb. mama. Maar lees ook lekker mee met jullie. Ik heb ook onze kinderen kort op elkaar (iets minder kort dan jij). Oudste was 7 maanden toen nr 2 zich aandiende.
Nu zijn ze 20 en 3 maanden oud, het is wel stevig aanpoten. Het voordeel is dat onze zoon al niet meer weet dat hij het rijk alleen heeft, en zo jong is dat hij nog niet jaloers is op zijn zus. Daarbij zou het toch helemaal super zijn als ze 2 en 3 zijn en leuk met elkaar kunnen spelen? Nu een berg luiers verschonen, maar hopelijk snel na elkaar zindelijk en dan er ook snel weer uit! Ach meid het heeft nadelen, maar zet voor jezelf de voordelen op een rijtje en lekker genieten van het nieuwe leven in je!!

oh ja, en over en aandacht geven zal ik niet zo in zitten (zat ik ook) maar als de 2e er is, zal de oudste minder slapen, en de kleine uk meer. Dus heb je nog alle tijd voor de oudste. Tja, het is wel zo dat ik voor de jongste minder aandacht heb als toen voor de 1e met die leeftijd. Maar dat zou ook zo zijn als de oudste al een stukje ouder zal zijn. Zat daar in het begin ook wel een beetje over in, maar dat vind ook wel zijn weg.

Terug
Bovenaan