Menstruatie na miskraam wanneer weer zwanger?

Bedankt voor het reageren!
Ik was 7 weken en het is uitzichzelf afgestoten. Daarna echo gehad en alles was eruit en m’n baarmoederslijmvlies was weer precies hoe het na een ongesteldheid had moeten zijn.. toen ben ik na 17 dagen na de miskraam weer flink ongesteld geworden en nu inmiddels nog dus wel aardig veel! 
Hoop dat ik binnenkort ook weer een positieve test mag krijgen! Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk!! Lijkt me echt onwerkelijk als je ook weer zo snel zwanger mag worden! Ik ga duimen voor mezelf haha!
liefs
 
Ik heb vorig jaar een miskraam gehad. Heel lang gebloed, denk wel 2 maanden. Toen de test negatief was zijn we weer bezig geweest om het weer te proberen. Na 10 maanden is het gelukt en ben ik nu 6 weken zwanger. Heel spannend of het nu goed blijft gaan
 
Wow echt 2 maanden gebloed? Bij mij is het eruit gekomen van zelf toen wel ander halve week gebloed! En 17 dagen daarna weer maar dit is echt ongesteld weer wel super heftig! 
Nu weer bezig en aan het proberen! 
Was het bij jou uit zichzelf gegaan of curretage? 
 
Ik heb afgelopen maart een Missed Abortion gehad, ik was 9 weken zwanger bijna maar het kindje was gestopt met groeien bij 7,5 week en er was geen hartactiviteit. De miskraam is toen opgewekt met medicijnen en ik heb daarna 2 weken licht bloed verlies gehad. Daarna werd ik pas na 5 weken weer ongesteld. Qua tijd vond ik dat lang, maar de VK had me al gewaarschuwd dat het ook best eens langer kon duren. En sinds die 5 weken heb ik echt een zeer regelmatige cyclus van 28 dagen en een vroege eisprong rond de 11 dagen.
Mijn menstruaties zijn echt extreem licht, daar maak ik me (ook nu) nog steeds wat zorgen over. Want ik was gewaarschuwd dat de eerste menstruatie na de miskraam heftig kon zijn. Ik heb maar 4 dagen menstruatie gemeten waarvan 1,5 dag helder bloed. Elk lichaam is toch weer anders probeer ik maar te denken...
Sinds afgelopen maandag weet ik weer dat ik zwanger ben. Vandaag is mijn NOD, dus ik weet het al heel snel (en het is dus best weer spannend). Maar al met al binnen 3 maanden weer zwanger. 
 
Terug
Bovenaan