Hallo,
Ik zou gister 02-04 ongesteld moeten worden. 9/10 keer word ik 1á2 dagen EERDER dan de datum al ongesteld.
Nu had ik gister niks en deed ik een test… negatief.
Eind van de middag had ik klein beetje bloed in m’n onderbroek, ik dacht shit nu word ik alsnog ongesteld.. maar dit bleef bij een paar bruine/rode druppels.
Savonds bleef het uit en vanmorgen was er ook niks in m’n maandverband te zien.
Alleen met afvegen heb ik druppels bloed.
Ik hou het nu al de hele ochtend bij, heb al sinds vanmorgen het zelfde maandverbandje in en deze is alleen met veegjes bloed. (Sorry voor de ditials)
Alleen heb ik tijdens het plassen een paar drupjes bloed en met afvegen wat druppels.
Ik vraag me nu af, is dit een innestelingsbloeding?
Meestal begint mijn menstruatie altijd meteen heftig dus ben dit ook niet gewend.
De twijfel slaat nu zo erg in omdat de test van gister negatief was…
Ik zou gister 02-04 ongesteld moeten worden. 9/10 keer word ik 1á2 dagen EERDER dan de datum al ongesteld.
Nu had ik gister niks en deed ik een test… negatief.
Eind van de middag had ik klein beetje bloed in m’n onderbroek, ik dacht shit nu word ik alsnog ongesteld.. maar dit bleef bij een paar bruine/rode druppels.
Savonds bleef het uit en vanmorgen was er ook niks in m’n maandverband te zien.
Alleen met afvegen heb ik druppels bloed.
Ik hou het nu al de hele ochtend bij, heb al sinds vanmorgen het zelfde maandverbandje in en deze is alleen met veegjes bloed. (Sorry voor de ditials)
Alleen heb ik tijdens het plassen een paar drupjes bloed en met afvegen wat druppels.
Ik vraag me nu af, is dit een innestelingsbloeding?
Meestal begint mijn menstruatie altijd meteen heftig dus ben dit ook niet gewend.
De twijfel slaat nu zo erg in omdat de test van gister negatief was…