Menstruatie of innestelingsbloeding

Hallo,
Ik zou gister 02-04 ongesteld moeten worden. 9/10 keer word ik 1á2 dagen EERDER dan de datum al ongesteld.
Nu had ik gister niks en deed ik een test… negatief.
Eind van de middag had ik klein beetje bloed in m’n onderbroek, ik dacht shit nu word ik alsnog ongesteld.. maar dit bleef bij een paar bruine/rode druppels.
Savonds bleef het uit en vanmorgen was er ook niks in m’n maandverband te zien.
Alleen met afvegen heb ik druppels bloed.
Ik hou het nu al de hele ochtend bij, heb al sinds vanmorgen het zelfde maandverbandje in en deze is alleen met veegjes bloed. (Sorry voor de ditials)
Alleen heb ik tijdens het plassen een paar drupjes bloed en met afvegen wat druppels.
Ik vraag me nu af, is dit een innestelingsbloeding?
Meestal begint mijn menstruatie altijd meteen heftig dus ben dit ook niet gewend.
De twijfel slaat nu zo erg in omdat de test van gister negatief was…
 
Beste 616,
Dit zou heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn. In dat geval is het erg vroeg om al positief te testen, als de innesteling net plaats heeft gevonden. Heb je gisteren met ochtendurine getest? Je zou een early test kunnen proberen, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar die van de action schijnt dan weer minder goed te werken. 
Heb je misschien een week verrekend, of is je cyclus onregelmatig? Je zegt dat je normaal al een paar dagen eerder ongi wordt, dus dan zou het raar zijn als het nu opeens een week later is, natuurlijk. 
Ik snap je onzekerheid heel goed, helaas hoort dat enorm bij de eerste weken en zelfs het eerste trimester... zolang je het niet kunt voelen bewegen, ben je behoorlijk afhankelijk van de verloskundige voor echo's en het hartje luisteren om de bevestiging te krijgen... ik zou over een dag of 3 nog eens testen en hopelijk heb je dan een positieve test in handen. Sterkte!
 
Hallo 675 
ik heb best wel een regelmatige cyclus. Alleen denk ik dat mijn eisprong wel altijd laat is. 
Ik gok dat m'n eisprong vorige week zaterdag/zondag is geweest. 
Als ik dan nu een innesteling heb wanneer zou ik dan kunnen testen? 

 
Beste 616, 
Bij mijn huidige zwangerschap was de innesteling precies een week na de eisprong en ik heb 6 dagen daarna getest (NOD+1). De innesteling kan enorm varieren van 5 tot 15 dagen na je eisprong, zo'n beetje. Gemiddeld zit hij dus 1 week na de eisprong en 1 week voor de NOD. Ik denk dus dat je echt nog een dag of 3 a 4 geduld moet hebben... ik heb ook wel eens een innestelingsbloeding gehad en 4 dagen later (gewoon op tijd) werd ik ongi... was er blijkbaar roch iets mis gegaan bij de innesteling. Killing he, die onzekerheid... Sterkte met afwachten!
 
ik heb het een beetje bij gehouden vandaag, lijkt dit op een innestelingsbloeding of toch wat anders? 
als ik ongesteld ben is dat altijd vanaf dag 1 meteen veel. Daarom dat ik dit ook zo vreemd vind.. 
als het niet doorzet of niet meer word zal ik van de week toch maar weer gaan testen

02-04 
Eind van de dag licht bloed, tampon savonds redelijk schoon. Met afvegen wat bloed. Maandverband hele avond schoon 
 
03-04 
06:15
Maandverband hele nacht omgehad, schoon. 
Met afvegen wat bloed en paar drupjes.
07:30 
Maandverband lichte vegen, paar drupjes met afvegen 
08:30 
Alleen met afvegen bloed. Paar drupjes in wc 
10:00 
Maandverband alleen wat lichte vegen, paar drupjes met plassen.
11:30 
Nog zelfde maandverband in als 07:30 
Paar drupjes met plassen. 
12:40 
geen nieuw bloed in maandverband gekomen. 
Paar drupjes na plassen 
15:15
Geen nieuw bloed, 1 drupje in wc, klein beetje met afvegen. Nieuw maandverband gedaan. 
16:16
Iets wat bloed in maandverband, met afvegen niks. 
 
Ja hoor, klinkt voor mij als innestelingsbloeding, zo weinig. Vaak is het ook wat roze (verdund met normale afscheiding uit vagina) en na 2 dagen kan het iets bruinig zijn, als teken dat het oud bloed is.
 
Het lijkt mij ook erg weinig voor een menstruatie. Ik denk ook eeder een innestelingsbloeding. Ik zou morgen of overmorgen nog een keer testen.  
Wanneer had je gisteren getest ? 
In de ochtend of middag ?
Ik zou het met ochtend urine doen.
 
Ik had gister ochtend gelijk een test gedaan, deze was negatief. 
mij heb veder ook geen buikpijn oid wat ik normaal wel heb tijdens m'n menstruatie. 
Ik zal over een dag of 2 wel weer gaan testen voor de zekerheid. 
hoe lang kan een innestelingsbloeding duren? Ik lees dat het soms maar uren duurt, bij mij duurt het nu al de hele dag
 
Terug
Bovenaan