Menstruatie of innestelingsbloeding

Bij mij duurde de innestelingsbloeding 2 a 3 dagen. Wel dus vrij weinig, en het veranderde van roze naar een beetje bruinig. Dat is bloed dat blijkbaar iets meer tijd nodig heeft om de weg naar buiten af te leggen ;)

Ik dacht ik geef even een update over vandaag, wellicht dat iemand er nu toch anders over denkt. 
vanmorgen opgestaan met iets wat meer bloed in maandverband en met afvegen iets meer, maar nog steeds niet zo als m'n gewone menstruatie. De rest van de morgen is het niet meer geworden, ik had best een drukke ochtend veel gelopen, maar geen meer bloedverlies gehad , alleen tijdens het afvegen. 
mij heb over de gehele dag 3 maandverbandjes gebruikt, dit had er makkelijk 1 kunnen zijn maar voor het 'schone' gevoel en om te kijken hoeveel ik nou bloede toch maar steeds verschoont. 
mij ben een klein uurtje geleden naar de wc gegaan en tijdens het afvegen had ik niks meer. 
veder heb ik geen buikkrampen of andere pijntjes die ik normaal wel echt heb tijdens m'n ongi. 
Ik verlies helder/waterig rood bloed. 
geen stolsels of slingertjes. 
Ook dit heb ik normaal wel. 

ik twijfel om morgen ochtend al een testje te doen, of zal ik wachten tot het bloeden is gestopt 

Het kan nog steeds om innesteling gaan hoor, als ik het zo lees. Ik zou toch nog 1 a 2 dagen wachten  om nog een keer te testen, of je kunt een early test doen. Ik ben wel benieuwd om te horen of je uiteindelijk zwanger of ongi bent, maar ik verwacht t eerste ;)

Vanmorgen een test gedaan... negatief.. ik dacht dat ik door met m'n zaklamp via de achterkant te kijken ik een heeeeel dunt streepje zag... maar ik ga er niet van uit. 
vandaag alleen maar bruin/waterig bloed verloren... 
voor de zekerheid ga ik zondag ochtend nog een testje doen, maar ik gok dat het deze maand weer niet gelukt is...

Terug
Bovenaan