• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Menstruatie of zwanger ? Help!

Hoi allemaal,

Even geen kind gerelateerde vraag…

Mijn eisprong was op 31 mei. Ik heb een cyclus van 26 dagen.

Ik had op 9 en 10 juni echt heel lichtjes bloed verlies gehad daarna stopte het… ik dacht ik ga ongesteld worden… 12 juni zou ik ongesteld moeten worden maar ben nog steeds niet ongesteld geworden… gisteren na de s*** weer heel licht roze afscheiding vannochtend ook… maar nog steeds niet ongesteld. ik heb vanochtend een zwangerschaps test gedaan en deze was negatief… een uitstrijkje heb ik een half jaar geleden gedaan deze was hpv negatief en pap 1.

Wie heeft dit eerder gemaakt… wat kan dit zijn? Echt om gek van te worden hiervan ….
 
Of je bent niet zwanger en je menstruatie komt er aan. Of je bent wel zwanger maar je hcg is nog niet hoog genoeg. Je zit nog geen 14 dagen na je eisprong dus eigenlijk lees ik weinig raars? Tussentijds bloedverlies (roze afscheiding) kent zo veel oorzaken en is bijna altijd onschuldig.
 
Terug
Bovenaan