Menstruatie overgeslagen of plots lange onregelmatige cyclus?

Thanks, hoop het ook! En anders gaan we weer een ronde verder! 

Sowieso kan ontpillen lang duren hoor, dan lijkt je cyclus eerst misschien redelijk regelmatig en dan ineens een lange ertussen. Dus hou zeker moed! 
wat ga je zelf doen eraan? Heb je bijvoorbeeld voorgaande cyclussen je eisprong gevoeld? 

Helaas zit ik op dag 52 en nog geen menstruatie of zwangerschap te bekennen.. zijn er dames die nu in hetzelfde schuitje zitten? 

[quote quote=10374617]Helaas zit ik op dag 52 en nog geen menstruatie of zwangerschap te bekennen.. zijn er dames die nu in hetzelfde schuitje zitten?[/quote]

Hee. Ik wil mij ook even melden. Ik zit nu op cyclus dag 48. Deze was de vorige keer 45 dagen. Gisteren op dag 47 zwangerschap test gedaan deze was negatief. Maar ook nog geen menstruatie te bekennen, heel irritant... 
Zelf ben ik eind augustus gestopt met de pil. 

Hey Kelly, het kan lang duren voor je cyclus regelmatig wordt. Al zijn cyclussen boven de 42 dagen wel erg lang. Hoe is het inmiddels?

Ik ben in mei gestopt met de pil en mijn cyclussen waren 28-30-43-79 ? echt waardeloos. Nu alweer dag 24 en nog geen eisprong gevonden. Ik gebruik ovulatietesten. Voor mij duren de wachtweken voor de eisprong dus langer dan daarna ? hopeloos die tijd tot aan de eisprong. Daarna kan ik wel redelijk ontspannen..

@xxnh ze zijn ook steeds langer geworden. Weet je dat wanneer je een onregelmatige cyclus hebt je wel naar de huisarts kan voor een doorverwijzing naar de gyn? Ik wilde eigenlijk een jaar wachten omdat ik dat overal las, maar toen m'n cyclus boven de 60 dagen kwam was ik het zat en heb ik de huisarts gebeld. Omdat mijn cyclus onregelmatig was (30-50 dagen en toen zelfs een keer 60), werd ik om die reden doorgestuurd. 
kinderwens of niet, een enigszins regelmatige cyclus is belangrijk om je lijf schoon te houden. 
Ik snap goed dat met zulke cyclussen de frustratie voor het wachtbankje veel groter zijn dan erna. Die 2 weken lijken dan ineens niks. 
meet je ook je temperatuur? Dat kan in ieder geval zeggen wanneer je je eisprong hebt gehad. 

Terug
Bovenaan