Menstruatie

A

Anoniem

Guest
Heel fijn: zes weken gevloeid, paar dagen helemaal niets.... en ja hoor: ONGESTELD!!!!

En dat ondanks dat ik borstvoeding geef, fijn hoor!!!
Ben ik de enige???

Liefs Sabina (mv Mirthe 14-2)

Jammer joh! Hier duurder het vloeien kleine drie weken en voor de rest nog niets gezien...hopelijk blijft het nog even zo!

Jeetje dat is balen zeg normaal blijft de ongesteldheid wel uit als je BV geeft. Ik heb maar 4 weken ligt gevloeid en nu nog niks. Ik ben wel al 2 weken gestopt met BV dus in principe mag het van mij wel weer beginnen, want dan kan ik weer met de pil beginnen dat is ook wel weer lekker.

Groetjes Margot

Lekker hoor meiden, geniet er maar van!
Ik had ook gehoopt dat t lekker weg zou blijven... maar ja, 1 ding is zeker: ik ben weer vruchtbaar, dus even opletten dus...!

Margot: ging het niet meer met de bv? teveel probleempjes? met de fles alles goed nu?
Hoe gaat het verder met je?

Liefs Sabina

Hoi Sabina,

Ik heb geen problemen gehad hoor met borstvoeding, maar het ging me wel opbreken moest kolven om te kijken hoeveel ze binnen kreeg en daarna weer voeden deed niks anders dan voeden laat ik maar   zeggen. Ook met mijn werk is het super onhandig kan niet kolven dus dit is wel makkelijk zo op de fles doet ze het prima nog maar 1x per nacht moet ik eruit.

Nou ik geniet inderdaad er nog zeker van dat ik niet ongesteld ben. Alles veder goed met Mirthe? Ga je ook nog babyzwemmen in de Sniep?

Groetjes Margot en Daphne

Hoi Margot,

Ja wil heel graag gaan babyzwemmen, maar heb me nog niet verdiept in de leeftijd (vanaf wanneer dat kan met een kleintje).
En het zijn niet echt lessen geloof ik he?
Welke dag ga jij?

Ben je alweer aan het werk dan? had je niet zolang verlof?
Ik hoef pas 11 mei weer... en we zijn maar paar dagen na elkaar bevallen?!

Liefs Sabina

hoi hoi..
ik ben afgelopen weekend ook weer ongesteld geworden! bah!!!
en ook ik hoopte dat het door de bv langer weg zou blijven.

ik slik inmiddels de minipil. moet ernietaan denken dat er nu al een broertje of zusje voor swen bijkomt!!!

oja bij ons is babyzwemmen vanaf 10 weken!
groetjes

Hoi,

Nou bij mij is er gelukkig nog niets te merken van menstuatie. Ik heb daar voorlopig ook nog geen zin in. En over eventuele vruchtbaarheid hoef ik me ook geen zorgen te maken. Door die hematoom van mij is het voorlopig toch nog "no-go-area" voor mijn man.

Ben gisteren voor het eerst naar de cursus 'fit na de bevalling' geweest. En na de bekkenbodemoefeningen die we daar hebben gedaan had ik weer flink last. Heel de avond druk en steken in de vagina. Voorlopig geen broertje of zusje voor Cas.

Terug
Bovenaan