Menstruatie

Ik heb 2 weken gevloeid en de derde week was het bijna niks meer.
Thomas is nu 4.5 week dus die ongesteldheid mag van mij ook wel weg blijven!
Ik geef flesvoeding, dus ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het weer feest is .

Dat ik weer vruchtbaar ben maak ik me geen zorgen over, ik heb een subtotaal ruptuur gehad dus ik heb voorlopig echt nog geen zin... (helaas voor manlief, maar die snapt het natuurlijk wel)

Elise mv Merel (11-08-2006)  en Thomas (06-03-09)

nou ik had 2 weken terug behoorlijk veel zin, en ook veel slijmverlies. dus was al bang dat het alweer een eisprong was. (swen was 6 weken toen)
heb me dius netjes ingehouden!

nu heb ik de minipil, dus zodra mijn ongi voorbij is, ga ik mijn mannetje verleiden!
(ik heb geen scheuren of knippen opgelopen tijdens de bevalling! de mazzelaar!)

Hoi hoi,

Ik denk dat ik van de week ook ff een afspraak ga maken met de huisarts, eens even kijken waar hij mee aankomt! (denk ook de minipil)
Zitten er veel nadelen aan? en kan dat wel met bv?
Ik heb helaas wel flinke knip gehad en moet zeggen totaal nog geen zin (ruim 7 weken nu) maar goed... op een gegeven moment zal het wel weer komen toch?

Liefs Sabina

Hoi Sabina,

Ik heb inderdaad al gewerkt heb een eigen bedrijfje dus dan heb je niet echt zwangerschapsverlof en ze hadden me nodig.

Ik weet nog niet welke dag ik ga babyzwemmen hoef je je niet voor op te geven je betaald gewoon per keer. Volgens mij is het wel een vaste dag, want dan wordt het water warmer gemaakt. Zal wel even kijken op de site wanneer dat is hoor je dan nog wel van me. Kunnen we een keer samen met de kleintjes gaan.

Groetjes Margot

de minipil (cerazette geloof ik) kun je gewoo slikken als je bv geeft.
anders was ik er natuurlijk nooit aan begonnen!

ik heb hem van de gyn voorgeschreven gekregen toen ik op nacontrole moest.

Terug
Bovenaan