menstruatie

Hallo,

Nou niet de meest leuke onderwerp, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Mijn dochter is op 11 September geboren en ik heb een paar dagen borstvoeding gegeven.

Maanden lang bleef mijn menstruatie uit.
Ik had dat wel vaker gehoord van mensen en ik gooide het eerlijk een beetje op mijn paar dagen borstvoeding geven.
Precies toen mijn dochter 6 maanden werd, brak het (gelukkig) toch los.
Het mindere ervan is dat ik het nu nog steeds ben...3 weken!!!!!!
Hebben jullie dit ook gehad?

Ik ben het niet nog steeds maar sinds ik weer aan de pil ben (na mijn 2e menstruatie) begint het gedonder ook weer met doorbraakbloedingen e.d. Ik dacht altijd dat ik een rampzalige cyclus had, totdat ik stopte met de pil om zwanger te worden: ineens was dat allemaal over. De eerste cyclus na de zw.schap was ook prima, totdat ik weer met de pil begon... Ik weet het op het moment dus ook even niet meer. Ik wil eigenlijk weer stoppen, voelt veel beter, maar ik wil ECHT niet nu alweer zwanger worden. En dat gepruts met condooms... sorry, maar ik denk dat wij na 11 jaar zonder gewoon te verwend zijn geraakt ;-)

Als ons gezin compleet is mag mijn man er een knoop in laten leggen wat mij betreft... hihi... denk niet dat ie daarvoor te porren is overigens.

Hallo Sens,
Als ik jou was zou ik gaan informeren bij de huisarts ofzo.. Vind 't erg vreemd! Je lichaam heeft natuurlijk een hoop te verwerken gehad, maar ik ben juist na mijn zwangerschap super regelmatig! Om de 27 dagen! Terwijl ik toen wij zwanger wilden worden meestal 5 weken cyclus had, of nog slimmer.
Ik heb 7 weken borstvoeding gegeven, en met 9 weken was ik voor 't eerst weer ongesteld. Hoe stipt wil je het hebben.. :)
Wij "prutsen" nu dus wel, ga niet eerder aan de pil dan ons gezin compleet is. Vind de pil zo'n zooi.. Lichaam was helemaal ontregeld toen ik ermee stopte.
Sens ik hoop dat 't snel stopt voor je!!
Liefs

Sens,
Wat vervelend meid!
Ik was na 6 weken weer voor het eerst ongesteld. En toen weer na 6 weken. (Dat cyclus had ik ook voor mijn zwangerschap)Maar nu al in geen maanden meer. Snap er ook niets van maar hoop dat het allemaal vanzelf weer komt.
Hoop voor jou dat het snel stopt en dat je dan ook weer een normaal cyclus krijgt!

Groetjes, Marieke

hey meid,

heeft bij mij even geduurd, heb 1 keer soort van ongesteldheid gehad, toen maanden niets. Nadat ik gestopt ben met bv duurde het 1.5 maand voordat ik weer ongesteld werd... maar gewoon zoals vanouds.. alleen heb ik nu van te voren iets meer buikkrampen.. het wordt als het ware aangekondigd..

liefs,

T

O bah wat naar 3 weken ongesteld,weet ook niet wat wezen kan.misschien dat je lichaam toch nog aan het ontzwangeren is??ik ben vorige week na precies 6 mnd weer ongesteld geworden,geef nog bv en ben gelijk met de pil begonnen ( de carazette die mag je met bv gebruiken)
liefs jootje

Ik ben de eerste keer na de zwangerschap ook best lang ongesteld geweest. Ik heb wel een spiraaltje.... weet niet of het daarmee te maken had. De keer erop was ik nog maar 3 dagen!

Als je het niet vertrouwd.... HA bellen.

liefs

Terug
Bovenaan