menstruatie

Ik heb 3 weken borstvoeding gegeven.
Na 8 weken na de bevalling weer ongesteld.
Nu alweer maanden aan de pil. Dat is wel wennen hoor! heb steeds tussentijdse bloedingen. En nu naar 4 maanden wordt de hoeveelheid eindelijk minder.

Jasses, 3 weken ongesteld, lijkt me ook erg vermoeiend!
Voordat ik zwanger werd kon ik mijn horloge gelijk zetten aan de hand van mijn cyclus, zó regelmatig! Precies 28 dagen! Heerlijk!

Ik geef ook nog steeds bv maar werd toch na 5 maanden en een week weer ongesteld. De eerstvolgende keer ongesteld was ruim 7 weken later. Ik ben heel benieuwd of mijn cyclus weer wordt wat 't was, hoop 't wel.
Ik ben wel korter ongesteld, maar heb ook net als T. veel meer buikkramp.

Ik zou, als je er geen goed gevoel over hebt ook even overleggen met de HA. De laatste keer dat ik extreem lang ongesteld was, was toen ik 12 was, ik ben toen door de huisarts op de pil gezet, probleem was toen redelijk snel onder controle.

Sterkte!
Evje

Hey Sens,

Ik ben vorige maand ook pas voor het eerst ongesteld geworden (2 dagen nadat Sverre een half jaar was). Ik ben toen met de Nuvaring begonnen. Die beviel mij in het verleden erg goed.
Mijn eerste menstruatie duurde 8 dagen, toen 3 dagen niks en daarna heb ik weer 3,5 week gebloed. De tweede menstruatie kwam er meteen achteraan.
Ik ben nu dus 2 keer ongesteld geweest en heb inmiddels geen last meer van bloedingen.

Sterkte ermee!

Terug
Bovenaan