Menstruatiekrampen en bloedverlies

<p>Hi allemaal, </p><p>Sinds deze week heb ik last van krampen in mijn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden. Dit is van korte duur, maar komt helaas wel een paar keer per dag voor. Ik ben op dit moment 10 weken zwanger.</p><p>Na het vrijen afgelopen vrijdag had ik ook last van bloedverlies, maar dat kon ik goed plaatsen vanwege de extra goede doorbloeding. </p><p>Vandaag had ik echter weer een beetje helder rood bloedverlies.</p><p>Ik weet dat het niet altijd iets slechts hoeft te betekenen, maar toch schrik ik hiervan. Is dit voor sommigen van jullie herkenbaar? Hoor graag jullie ervaringen. </p><p>Morgenvroeg zal ik in ieder geval de vk bellen. </p><p>Veel liefs x</p>

Hier 5 weken zwanger, 
ook bloed verlies 3 dagen 
geen kramp maar wel trekkende rug . 
Hier ook ontzettende onzekerheid. Heb 21 pas vervroegde echo 

Ik heb ook wel wat krampjes gehad hoor in het begin! Geen bloedverlies. Zo lang het niet echt pijn doet of veel bloed is zou ik me niet teveel zorgen maken!! Het kan ook een adertje zijn geweest, omdat alles beter is doorbloed.

Ik had afgelopen woensdagavond (6 weken en 1 dag) helderrood bloedverlies. Helemaal in paniek geboortecentrum in ziekenhuis gebeld en mocht meteen langskomen. Ze maakten een echo en alles zat nog op zijn plaats, met kloppend hartje. Daarna hebben ze nog met een eendenbek gekeken, en zagen ze een gesprongen adertje. Het bloeden was ook wel redelijk snel weer gestopt. 
Het hoeft dus niks te betekenen! Maar als je het niet vertrouwt, zou ik je verloskundige gewoon even bellen! 
Ik heb nu dinsdag een nieuwe echo (7 weken) en blijft toch spannend! 

Bedankt voor jullie reacties meiden!
Ik heb gisteren alsnog even met mijn verloskundige gebeld en zij heeft mij gelukkig gerust weten te stellen. Mogelijk dat inderdaad een adertje gesprongen is, daar de doorbloeding in de baarmoedermond optimaal is nu. Gelukkig ook geen last meer van helderrood bloedverlies, maar wat bruinig (oud) bloed. 
De krampen komen volgens haar door de groeiende baarmoeder. Hopelijk blijft het hierbij. 

Hier ook krampen... bandenpijn als ik me niet vergis zwaar vervelend. Af en toe wat bloed verlies meestal na traplopen of poepen ? hahhaha  denk dat het wel goed komt. Ben kots misselijk en oververmoeid 
Beetje zelfde als bij de eerste keer

Helaas is vanavond het bloedverlies opnieuw begonnen na het poepen terwijl ik voor mijn idee niet veel druk heb uitgeoefend.. vind het heel akelig in combinatie met de krampen en ik weet niet wat ik moet doen. Voelt heel vreemd.
Hoeveel weken ben je zwanger gebruiker549517?

Ik zou de verloskundige even vragen voor een echo. Zal vast niks zon maar dan heb je in ieder geval duidelijkheid en geruststelling. 

Liefs

Terug
Bovenaan