Menstruatiekrampen en bloedverlies

Ik heb net weer gebeld. Het bloeden blijft toch aanhouden, ookal is het weinig. Morgenvroeg kan ik terecht voor een echo. 
Ik probeer er zo positief mogelijk in te stappen. Komt vast goed. Duim maar voor mij :)

To become a mom
A.s. donderdag ben ik 8 weken. Bij mij zijn de krampen inmiddels over gegaan naar steken en voel mijn banden heel goed zitten. Ook merk ik dat me buik boven me schaambeen wat dikker is dan normaal (dit zijn dus niet je darmen die zitten hoger)
Probeer niet  te stressen. Bij mijn eerste zwangerschap wat een miskraam werd bouwde het op. Klein beetke bloedverlies wat steeds  heftiger werd. Dit duurse 3 dagen toen zette het door en kreeg ik fikse krampen erbij.
Bij mijn 2e zwangerschap waar een mooie zoon uit is voortgekomen had ik veel bloedverlies helder rood meestal spontaan. Veel stres natuurlijk maar bij controle waa ik zo goed doorbloed dat de adertjes  spontaan  knapte toen ze de eendenbek er probeerde  in te doen. Dit bloede stopte pas bij 14 weken.
En nu het zelfde als bij mn zoon.  Als het tussendoor stopt met bloeden en het helder is zou ik me geen zorgen maken. 

Dankjewel gebruiker 549517, dat stelt mij wel gerust. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens! Ik had verwacht dat je al wat verder zou zijn vanwege de bandenpijn. Niet gedacht dat dit al zo vroeg voor kan komen! 
Vanmorgen ben ik bij de vk geweest en alles zag er goed uit op de echo. Daar ben ik heel blij om! Uiteraard houden de korte bloedingen met krampen wel aan, maar dat ga ik nu echt proberen los te laten. De oorzaak ligt in ieder geval niet bij de baarmoeder. 

Terug
Bovenaan