'menstuatie pijn' en harde buiken

Ikzelf zou dan toch even de vk bellen, maar dat komt meer door mijn verleden (vroeggeboorte) en dat is toen verkeerd afgelopen ik had toen wel moeten bellen.
 
Ik had toen ik 24 wkn was ook erg last van harde buiken, met name als ik iets gedaan had, op advies van vk en bedrijfsarts, minder werken en alleen zittend(ik werk in de zorg) dit ging redelijk maar echt rust houden is heel belangrijk, sinds paar weken, ben nu 34 wkn heb ik af en toe last van menstruatiepijn, dit is het indalen van je baby, ik heb toevallig net nog even gebeld met de praktijk, omdat ik vanacht erg last had van krampen onder in me buik, dit is waarschijnlijk het indalen van de baby, maar mocht je het niet vertrouwen zou ik gewoon altijd bellen, beter keer te veel gebeld dan te weinig.
 
ik was eerst ook bang voor vroeggeboorte maar gelukkig zakte het gisteravond weer af. had vandaag al afspraak staan bij verlosk. en die zei dat het waarschijnlijk tekenen zijn van blaasontsteking dus als ik weer last heb moet ik even urine laten controleren...
iedereen bedankt voor de reacties
 
had ik ook last van rond die tijd.. ben naar de gloog geweest en die zei dat ik een overgevoelige baarmoeder heb... snel last van harder buiken kan krijgen.
dus als ik beweeg of iets doen dan heb ik sneller een harde buik, dan iemand met een gewone baarmoeder.
misschien heb jij dit ook? gewoon rustig aan doen.
het gaat nu al een stuk beter dan toen.. ben zelf nu 27 weken.

gr maaike
 
Terug
Bovenaan