<p>Hallo allemaal,</p><p>ik heb al vaker mijn verhaal hier gedaan. Maar om een lang verhaal kort te maken.</p><p>in december bleek de 20 weken echo niet goed en met 23 weken is de bevalling in werking gezet en is ons zoontje Sam geboren.</p><p>na een lichamelijke nasleep (11 weken na bevalling pas gecureteerd) ben ik vorige maand voor het eerst ongesteld geworden. Blij dat mijn lichaam weer alles op pakt maar ook een spannend moment.</p><p>nu was ik van de week al bijna een week over tijd. Maar alles moet natuurlijk nog op gang komen. Toch had ik het gevoel dat ik weer zwanger was. Zere borsten, steekjes in de buik, raar misselijk etc. Helaas toch ongesteld geworden. </p><p>Ik had niet verwacht dat ik het daar zo moeilijk mee zou krijgen. Sindsdien ben ik mezelf helemaal niet meer. Veel huilen. Chaggerijnig en voel me erg eenzaam. Mn vriend verwerkt het heel anders en is er heel luchtig over. Hij vind het logisch dat het na de eerste keer niet gelijk raak is. (Is ook)</p><p>maar de wens is zooo groot. Ik heb nu echt het idee dat het ons nooit meer gaat lukken </p><p>Ook nog dubbel dat 2 schoonzusjes kort geleden zijn bevallen (we waren tegelijk zwanger). Alles is nu even heel heftig helaas.</p><p>hebben jullie wat positieve verhalen na een vroeggeboorte/miskraam met een volgende zwangerschap? </p>