Mentruatiepijn!!

Hoi hoi,

Daar ben ik weer, de zeur :-0.

Ik heb al sinds gister zeurende pijn in mijn buik en onder in mijn rug. Dit heb ik normaal als mijn menstuatie er is maar nu heb ik het blijkbaar ervoor?! Ik verwacht dus mijn menstruatie al sinds gister maar tot nog toe niets.

Kan toch niet zo zijn dat je zo veel menstruatiekrampen hebt en toch zwanger bent? ALs het dan moet komen dan laat het maar komen hoor, dan weet ik waar ik aantoe ben.

Maar goed, afwachten maar weer....

F, hoe was je nachtje in de bruidssuite?

En hoe is het met de andere bijna nod-ers???

Ik duim voor jullie!

Liefs Po

Goedemorgen Po,

Jemig wat spannend. Je bent gewoon overtijd!!!
Heb je nog niet getest??
Ik kan me van de eerste keer nog heel goed voorstellen dat ik echt meende ongi te worden en dat werd ik niet....een dag later bleek ik echt zwanger te zijn.
Spannend hoor.
Ik hoop het voor je.
Liefs Biate

Hoi Biate,

Ik heb nog niet getest, ben ook nog niet echt over tijd hoor. Ik heb vandaag precies 14 dagen geleden volgens mij mijn eisprong gevoeld en toen had ik een positieve ovutest. Ik wacht nog even vandaag en morgen af en dan test ik denk ik pas... mits ik niet ongi wordt.

Liefs Po

He Po,

Spannend spannend.
Ik wist deze maand zeker dat ik neit zwanger zou zijn en vandaag is het weer bevestigd. Ik denk dat we er nu weer wat serieuser voor gaan maar ik heb niet zo heel veel haast. Die miskramen hebben me toch even doen schrikken en wil er eerst weer klaar voor zijn, dus ik laat het nu allemaal een beetje op zijn beloop. Het enige nadeel vind ik dat ik volgende maand 34 wordt en we nu 2 jaar bezig zijn. Kan ook niet al te rustig aan blijven doen... hahahaha.

Wie weet allemaal.

Nou meid heel veel succes en ik hoop dat je geen rood duiveltje voorbij ziet komen.

Knuffel,

Corina

Bedankt voor jullie reacties lieve meiden.

Biate, veel succes met klussen hoop dat jullie raak schieten ;-).

Corina, balen zeg. Ik hoop dat mijn duiveltjes nog ff weg blijven (een paar => 9 mnd).

sammie, dank je voor het duimen, ik hoop dat het helpt!!

Liefs PO

hey Po,

Nog steeds niets?
Wat is dat altijd wat he, dat wachten. Ik hoop zo voor je dat het raak is. Ben echt heel benieuwd. Wij zijn de afgelopen dagen al flink aan het klussen geweest omdat ik toch niet helemaal op mijn regelmatige cyclus vertrouw, ha ha.... Deze week nog even doorzetten en dan maar afwachten. Mijn vriendje vind dat ik er wat in doordraaf en die heeft laatst gezegd dat hij echt niet iedere dag wilde. Nu doen we het al bijna een week om de dag, hi hi...eigenlijk vind ik het wel een beetje flauw van mijzelf. Hij is helemaal niet zo bezig met het zwanger worden, ikke veel meer. Hij denkt niet van we moeten dan klussen want dan is de eisprong. Ik hou het bij en praat er niet teveel over, dan heeft hij ook niet het gevoel dat het moet. Maarja....we zien wel hoe het komt. Zit nu op mijn werk het is heerlijk weer hier, zonnetje er wat bij word ik altijd wel een beetje vrolijk van. Een heerlijk weekend gehad met de nodige alcohol, ga komend weekend niet drinken stel... De beide vorige keren heb ik gedronken tot ik wist dat ik zwanger was en het hoeft niet maar toch verwijt ik mezelf dat wel een beetje. Vandaar dat ik nu de laatste 2 wk van mijn cyclus niet meer drink.
Nou afwachten nog even en heel veel succes ben benieuwd of jij tot vanavond kunt wachten met testen????

Liefs Biate.

Terug
Bovenaan