Mentruatiepijn!!

Hoi lieve Po,

Dus je verwacht dat je ongi gaat worden? Balen zeg!! Maar.. ik houd jouw eigen spreuk er altijd weer in " geen bloed = goed!! ". Het wordt dus weer even spannend! Zelf heb ik ook altijd rugpijn voor ik ongi moet worden. Heel erg balen maar dan ben je al op het ergste voorbereid. Ik hoor ook wel eens dat zwangerschappen met rugpijn beginnen dus het kan alle kanten op.

Het nachtje in Egmond was leuk... en koud... en nat.. Maar goed, lekker uit eten geweest, in de whirlpool gezeten en lekker uit eten geweest. Vandaag heb ik van mijn man een valentijnscadeautje gekregen.. we gaan een paar dagen kuren in een kuuroord in Nijmegen! Heerlijk! Zondag gaan we weg.

Nou meis, we houden elkaar op de hoogte!

X F

POotje,

Ik herinner me net dat ik vlak na mijn eisprong tot aan mijn echt positieve test (1week over tijd) ook zo een pijn had in mijn onderrug. Beetje raar/zenuwachtig gevoel in mijn onderbuik ook. Maar echt bij alles wat ik deed voelde ik zo een moe gevoel in mijn onderrug. Heb je weer eens goe je tepels bestudeerd??? Heb je bultjes??

Stomme vraag natuurlijk, maar ben wel benieuwd. wat voel je nog meer???

xxxx Sammy

Hoi meissies,

F, wat lief van je mannetje zeg, echt super!! Ik weet het, geen bloed = goed maar ik wacht toch nog even af hoe en wat. Ik durf niet te hopen maar ik vind het wel raar. Ik had vanmiddag na de lunchpauze wel wat meer waterigere afscheiding en ik kijk steeds naar mijn tepels maar kan er niet wijs uit worden. Ik prik ook iedere 10 minuten in mijn borsten en dan voel ik ze wel maar niet heel erg.

Maar mijn lichaam heeft me de laatste tijd al vaker voor de gek gehouden dus ik hoop nergens meer op, echt niet. Ik wacht nog ff vanacht af want de vorige keer werd ik ook wakker en was ik ongi op dindsdag dus ik wacht nog ff.......

Ga gewoon van het ergste uit, dan kan het hoogstens meevallen ;-).

Ik hou jullie op de hoogte.

X Po

Hoi Po,
Hoe is het nu? Ik heb net een bericht voor je onder mijn eerdere bericht van vandaag gezet met mijn 'aanwijzingen.' Ik las daarna pas dat jouw nod deze week is.. Mijn tepels zien er trouwens ook nog niet anders uit hoor, terwijl ik al zoveel zwangerschaphormoon heb dat de clear blue vrijwel alleen een vertikale streep liet zien (twee keer horizontaal is negatief). En waterige afscheiding herken ik wel enigszins. Nou, ik duim voor je! X E.

Terug
Bovenaan