Merk fles kiezen?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Nog een paar weekjes... (ik ben nu 36 weken). Ik ben van plan om borstvoeding te gaan geven, maar zelfs dan adviseren ze om een aantal flesjes in huis te hebben. En nu hoorde ik laatst dat je eigenlijk voor één merk moet kiezen. En ik heb er nog helemaal geen ervaring mee, dus ik vind het heel moeilijk om een keuze te maken.

In één van de dozen zat een avent-fles, op zich vind ik avent wel een mooi merk, met een degelijke uitstraling, maar het is geloof ik wel meteen de duurste. En je zit meteen vast aan dat systeem, want spenen, kolven ed van andere merken passen dan niet ('t schijnt...).

Hebben jullie hier ervaring mee, en welke keus heb je dan gemaakt? En bevalt dat?

Groetjes en alvast bedankt!
Petra.

Hai Petra,

Ik had ook avent flessen gekocht maar ben na 3 maanden overgestapt naar Difrax flessen. Ik vind ze veel fijner en mijn dochter gaf veel minder melk terug na gebruik van deze flessen.

Succes met je keuze.

Marielle

Ik koop geen flessen, ik heb er een paar gekregen in de diverse dozen. Mocht je ineens flessen nodig en ze voldoen niet, dan kun je altijd nog iemand flessen laten kopen.
En kan het niet omdat het zondag is, nou dan denk ik dat die flessen die kado gekregen zijn, prima voldoen voor die ene dag.

Miep

Hoi Petra,

Ik ben een fan van de aventflessen. Voordat ik zwanger was heb ik al de nodige ervaring met die flessen opgedaan op het kdv waar ik werk en ik vond ze de beste flessen van alle die ik had staan. Mijn zoontje heeft er ook uit gedronken en dat ging goed. Mijn dochter doet het nu ook weer goed hieruit. Ik heb geen last van terugspugers. Miep haar idee is ook wel een goede toch?

En je kan altijd wisselen hoor...alleen niet elke dag doen .

Groetjes

Hoihoi

Ik heb ook de aventflessen. Het is zo'n starterspakket, prijs viel wel mee geloof ik, maar ik weet het niet meer.