mesa pesa en tese wie heeft er ervaring mee???????

hoi marianne,
goh wat je me nu allemaal verteld hebt stemt me wel iets positiever,ik had echt het gevoel dat helemaal niks meer mogelijk was!!!nog een week w88 en dan weten we meer!!!tja je staat er allemaal niet bij stil he wat er allemaal mis kan zijn tot dat je het zelf meemaakt, Hoe lang zijn jullie al bezig voor een kindje en de hele medische molen?
Bij ons is het natuurlijk pas net begonnen,ik ben wel verder gaan snuffelen op internet en tot mijn verbazing doen ze inderdaad ook mesa en pese in het ziekenhuis waar mijn vriend naar de uroloog moet .wij moeten nl naar het diaconessenhuis in voorburg niet verw8 dat ze dat daar ook deden en idd tese doen ze niet alleen in belgie,maar laten we positief blijven en hopen dat het zover niet komt!! ik ben er inmiddels wel achter dat het zoveel verschillende oorzaken kan hebben en dat het dus nog niet zeker is dat het bij ons niet zou lukken!!
wij hadden zoiets van ok het lukt niet laten we eens kijken of alles ok is met zijn sperma,en zelfs toen hadden we zoiets van misschien is het niet zo beweeglijk of misschien ligt het wel aan mij,maar je schrikt toch heel erg als je een uitslag krijgt dat er gewoon helemaal geen cellen zijn gevonden.

nogmaals bedankt voor je mailtje en heel veel sterkte
groetjes diaan

hoi marianne,
goh wat je me nu allemaal verteld hebt stemt me wel iets positiever,ik had echt het gevoel dat helemaal niks meer mogelijk was!!!nog een week w88 en dan weten we meer!!!tja je staat er allemaal niet bij stil he wat er allemaal mis kan zijn tot dat je het zelf meemaakt, Hoe lang zijn jullie al bezig voor een kindje en de hele medische molen?
Bij ons is het natuurlijk pas net begonnen,ik ben wel verder gaan snuffelen op internet en tot mijn verbazing doen ze inderdaad ook mesa en pese in het ziekenhuis waar mijn vriend naar de uroloog moet .wij moeten nl naar het diaconessenhuis in voorburg niet verw8 dat ze dat daar ook deden en idd tese doen ze niet alleen in belgie,maar laten we positief blijven en hopen dat het zover niet komt!! ik ben er inmiddels wel achter dat het zoveel verschillende oorzaken kan hebben en dat het dus nog niet zeker is dat het bij ons niet zou lukken!!
wij hadden zoiets van ok het lukt niet laten we eens kijken of alles ok is met zijn sperma,en zelfs toen hadden we zoiets van misschien is het niet zo beweeglijk of misschien ligt het wel aan mij,maar je schrikt toch heel erg als je een uitslag krijgt dat er gewoon helemaal geen cellen zijn gevonden.

nogmaals bedankt voor je mailtje en heel veel sterkte
groetjes diaan

Hoi Diaan,

Wij zijn inmiddels al sinds november 2001 bezig, maar mijn man is int. chauffeur en dus regelmatig niet thuis. Pas na 2 jaar werden wij doorgestuurd naar de gyn. in het IJssellandziekenhuis. In februari 2004 begonnen met IUI - vervolgens een tijdje hiermee gestopt, omdat wij gingen trouwen, heb vervolgens een larascopie gekregen en in november verder gegaan met IUI 2/3/4/5. Nadat bleek dat het aantal zaadcellen terugliep, heeft de gyn geadviseerd om met IUI te stoppen en ons aan te melden voor IVF/ICSI. Vervolgens in Juni een nieuw onderzoek gehad maar nu in het EMC. Echter bleek bij de uitslag van het zaadonderzoek, dat de telling niet klaar was (vreems, want er zat inmiddels 3 weken tussen). Dus een dag later werd ik gebeld, dat er niets bewegends was teruggevonden. Dan vergaat de wereld zo'n beetje. En weer 2 dagen later blijken 200.000 cellen gevonden te zijn. Vond het allemaal heel erg vreemd, heb zelf het idee, dat er iets volledig mis is gegaan, maar volgens de arts is dit niet het geval. Dus ben nu wel heel blij met de uitslag van de androloog en dat we eindelijk groen licht gekregen hebben. Zelfs als op de dag van de punctie het zaad niet goed blijkt te zijn, dan kunnen ze alsnog overgaan tot bevruchting. Is een grote opluchting. Dus nu maar ff w88 tot 7 november en dan hoor ik hopelijk wanneer we mogen beginnen. Voordeel van het EMC in Rotterdam is, dat er haast geen wachttijd is, dus hoop toch binnen 2 maanden te mogen starten.

Ben ook heel benieuwd naar de uitslag van de kennis. Als het goed is,  hebben zij over ong. 2 weken de punctie. Zelf zijn ze heel erg positief. Dus als het bij hun zou lukken, dan is dat gelijk voor ons positief nieuws.

Jij ook heel veel sterkte.

Groetjes,

Marianne

Terug
Bovenaan