met 8 weken vertellen dat je zwanger bent???

hoi

ik kan het niet langer voor me houden en we willen de volgendeweek het gaan vertellen aan fam en vrienden.
of vinden jullie dit te vroeg??
ik ben de hele tijd ziek en zou het wel fijn vinden als de mensen met je mee kunnen leven.snap je?

Karin
 
Gewoon doen!
Die 3 maand is geen heilige grens.... veel mensen houden het tot die tijd voor zich want 'stel dat'. Maar zeker in geval van ziek etc is het erg fijn als mensen het weten en ze er rekening mee kunnen helpen of jou misschien een beetje kunnen helpen/ontzien.

Enne... gefeliciteerd :)
 
Hoi Karin,

Nee hoor, dat vind ik niet te vroeg. Wij hebben het de mensen in onze omgeving bij beide zwangerschappen (dit is onze tweede) direct verteld, dus rond de 4 a 5 weken. Ook inderdaad omdat ik er snel ziek van was (ik wist ook al dat ik zwanger was voor de test positief werd, ik voel dat heel snel blijkbaar), maar ook als het misgaat. Dan wil ik juist dan mensen het weten, zodat ze me kunnen steunen.

Groetjes, Marisa
 
hoi,

idd gewoon doen! waarom niet? helemaal als je je niet lekker voelt. En daarnaast wat al eerder wat gezegd, mocht het toch niet goed gaan dan is het wel lekker dat sommige mensen het al weten.
Je hoeft het ook niet meteen aan iedereen te vertellen natuurlijk.

Groetjes Alberdien
 
wij zijn ook aan het proberen zwanger te worden van de tweede.
bij de eerste hebben we het ook vrij snel verteld, omdat ik steeds ziek was.
nu zou ik dat weer doen.
ook met de gedachte, stel dat er wel wat mis gaat, kunnen ze met je meeleven, weten ze wat er aan de hand is. voor al met ouders/schoonouders, zussen ed. Vind ik het wel prettig dat zij het weten.
 
Ook ik heb het gister verteld.Ben pas 7,4 weken zwanger.
Het is nog niet voor de hele wereld maar wel voor de mensen die vlak naast me staan(ouders en vrienden)
Mijn schoonzusje vertelde dat ze 12 weken zwanger was dus konden we onze mond niet houden, je wilt het zo graag delen.
Veel plezier met het vertellen!
 
Wij gaan het vanmiddag ook vertellen.. Aan ouders en zussen.
Als het mis zou gaan is het fijn als die mensen jou kunnen steunen... 'T is natuulijk ook super leuk nieuws om te vertellen en heel moeilijk voor je te houden...

Bij de vorige 2 zwangerschappen hebben we dat ook gedaan, helaas is het bij de 2de mis gegaan en dan is het fijn als naaste familie daar van af weet en je kan steunen...

Ben nu 7 weken zwanger

Groetjes Daphne

 
Terug
Bovenaan