met bestek eten...

Hiya mommas!

Ik eet zelf ook het liefst met mijn handen hahaha. Toen ik jong was (jaja oma sprekt) heb ik mezelf belooft dat ik altijd mijn bord mocht aflikken, dus dat doe ik nu ook vol overgave (hihihi niet in restaurants hoor, mijn man dreigt dat ie van me af gaat als ik dat doe)
Max lijkt overduidelijk niet op zijn mama wat dat betreft, die eet het liefst zijn rozijntjes nog met een vork.

Ajuus, ilja

marek eet ook nog niet met een vork of lepel hoor! Die eet ook echt het liefst met zijn handjes hahaha...vork in de ene hand en andere hand in het eten
groetjes mira mv marek

Ivar eet met vork of lepel, en wij hebben ook wat om tussendoor nog wat naar binnen te schuiven, maar daar gebruiken we ook rustig ons grote bestek voor
soms eet hij ook nog met zijn handen (sperzieboontjes enzo)
hier ligt wel wat onder de stoel maar geen bergen hihi

liefs Jenneke

Hahahah dan is mike gewoon van de makkelijke, hij vindt het nog prima om gevoerd te worden op een uitzondering na..soms met zn toetje wil ie lekker roeren in het bekertje en zn brood eet ie wel zelf met zn handjes, tis dan wel in stukkies gesneden.

liefs jen mv mike

Mila laat zich zo nu en dan voeren(als ze weinig eet doe ik dat) en ze eet soms ook zelf stukjes brood uit haar hand.
Pap wordt gevoerd,avondeten helpt ze mee met een lepel en voer ik ook nog.
Laatste flesje drinkt ze zelf.
Ze  eet dus wel mee met een lepel,maar kan het nog niet helemaal zelf.
Met de vork moeten we nog beginnen.
brood mag ze van mij met de handen eten,dat eet ik ook niet met de vork.
groetjes piewie,mv Mila.

Hi!

Lucas wil ook alleen nog maar zelf eten. Bij het kruidvat heb ik een vork en een lepel gekocht, zit samen in een pakje. Het handvat is dik en kort en loopt in een boogje, waardoor ze het heel goed kunnen vasthouden.

Ik moet hem dan wel een beetje helpen om het eten op de lepel te krijgen, maar het werkt super. Kost 1.99 euro geloof ik.

Het is voor ons dé uitvinding, want toen ik hem die lepel gaf, begon hij weer zijn groente te eten.

Groetjes,

Cynthia

Wat herkenbaar! Ik dacht dat alleen Elisabeth zo eigenwijs was  

Elisabeth kan heel netjes met haar lepel eten, alleen opscheppen gaat nog niet   echt (behalve met yoghurt dan). De ene keer mag ik wel helpen, dan weer niet, en als ik de volgorde verkeerd doe, wordt ze zo boos dat ze dus inderdaad niets eet....

nou, t wonder was gebeurd... ik schrijf erover en Enzo at gisteren zo van een vork, voila.
Ik had eerst een plastic vork voor m maar die is zo bot dat hij er geen groente of vlees aan geprikt krijgt. Dus m maar een andere vork gegeven en het lukte m! Ik heb apetrots op mijn ventje. Nou, eerst dit ff goed oefenen en dan ga ik m de lepel leren. Kunnen we eindelijk weer rijst eten want rijst eten met de vingertjes is een nachtwerk want hij eet ze 1 voor 1, ha ha ha.

liefs
di silva

Terug
Bovenaan