met buurt kindjes buitenspelen

Mijn zoontje word in september 3, net na de zomer dus. Ik denk niet dat ik hem van de zomer al alleen buiten laat spelen. Er rijden hier namelijk best wat auto's en ik   vind hem er ook te jong   voor (hij is nog te baby achtig en ziet geen gevaar). Ik ben zelf als 4 jarige meegelokt door een kinderlokker en ik moet er niet aan denken dat mijn kind zoiets overkomt. Er woont achterom wel een kindje van zijn leeftijd, hij mag daar wel in de tuin gaan spelen omdat ik die moeder ook een beetje ken en hij heeft nog een vriendinnetje wat ook niet ver weg woont en daar mag hij ook in de tuin gaan spelen (dan breng ik hem wel uiteraard) maar hij mag echt nog niet alleen op pad.

Ik zie hier in de straat wel eens een groepje kinderen en daar zit ook een meisje bij van 3 misschien. Die moeder is nooit ergens te zien en dat kind gaat op haar   driewielertje hier door de straat tussen de auto's door. Ik vind het doodeng als ik het zie en het idee dat iemand zo'n kind kan grijpen, brr moet er niet aan denken.
 
Terug
Bovenaan