Met de taxi naar het ziekenhuis

<p>hoi allemaal,  ben vandaag precies over 7 weken uitgerekend.. we zitten eigelijk met een ding in onze maag. We hebben allebei geen rijbewijs.  Maar moeten wel in het ziekenhuis bevallen(wat ik sowesio al wou). Maar nu vragen we ons af. We gaan dan met de taxi naar het ziekenhuis. Maar mogen ze me dan weigeren als ik last heb van weeén...  heb verschilden verhalen gehoord van de mensen om me heen de een zeg nee dat mag niet de ander zeg ja dat mag wel.   Dus we vroegen ons af of er mensen daar ervaring mee hebben</p>

Hoi, 
ik heb er geen ervaring mee, dus vanuit daar kan ik je niet helpen. 
Ik zou denk ik een taxibedrijf uit de buurt bellen en het aan hen vragen. Dan weet je direct bij wie je terrecht kan. Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken dat mijn vriend verschillende bedrijven moet bellen als de bevalling begonnen is..

Ik heb geen idee of ze je mogen weigeren. Het zou mij niks verbazen als ze je weigeren omdat ze misschien bang zijn dat er onderweg iets gebeurt ofzo.
Maar kan je niet iemand (ouders, vrienden, buren) vragen of zij je kunnen brengen als het moment daar is? Iemand die in de buurt woont en iemand als back up? Aangezien je soms nog wel een poos moet wachten op een taxi en daar zit je niet op te wachten dan.

Zoals gezegd, bel het taxibedrijf. Als het mag zullen taxibedrijven daar een beleid in hebben. Daarnaast kan het zijn dat sommige chauffeurs een eigen mening hebben, en wellicht kunnen ze in overleg proberen de juiste chauffeur naar je te sturen. Ik denk het sowieso handig is om niet tot het laatst te wachten met het richting het ziekenhuis gaan, zodat je niet tijdens de weeën nog op een taxi moet wachten. 

We hebben al taxibrdrijven gebeld en die zeggen dat het wel zou kunnen. Maar dat het van de taxichauffeur afhangt...    we hebben wel iemand die we kunnen bellen me schoonmoeder heeft al aangeboden om ons te brengen dan   Maar het punt is  is dat ik absoluut niet wil dat ze ook in het ziekenhuis blijf. Of dat ze weet dat de weeén zijn begonnen   Ze is nogal iemand die haar zin wil door drijven en daar zit ik dan niet op te wachten.  

Hoi 
Ik zou zelf toch voor een veilige keuze gaan en je schoonmoeder of iemand anders je laten brengen dan weet je zeker dat je in het ziekenhuis komt
Ik zou het niet af laten hangen van de taxi chauffeur. En als je schoonmoeder wil blijven nou ja ze zit op haar eigen billen of is het dan de bedoeling dat ze bij de bevalling aanwezig is succes met je keuze

Hoi 
Ik zou zelf toch voor een veilige keuze gaan en je schoonmoeder of iemand anders je laten brengen dan weet je zeker dat je in het ziekenhuis komt
Ik zou het niet af laten hangen van de taxi chauffeur. En als je schoonmoeder wil blijven nou ja ze zit op haar eigen billen of is het dan de bedoeling dat ze bij de bevalling aanwezig is succes met je keuze

Terug
Bovenaan