Met de taxi naar het ziekenhuis

Misschien kan je overleggen eerder naar het zkh te gaan wanneer bijv de weeën net zijn begonnen. Kan je rustig met een taci naar het zkh.
Of je schoonmoeder en duidelijk zijn. Luisterd ze niet dan aangeven bij de verpleeglundige/verloskundige. Die mogen haar simpelweg weigeren binnen te laten.

Ik zou je schoonmoeder gewoon vragen en zeggen dat ze daarna gewoon naar huis moet gaan, aangezien het nog uren kan duren voordat de kleine er is. Bij de eerste duurt het gemiddeld 12 uur voor ze er zijn.

Als het afhangt van de taxichauffeur ging ik daar zeker niet voor. Het lijkt me vreselijk om daar te staan met weeeen en dan zegt de chauffeur dat je niet mee mag. 
Ik zou kiezen voor de schoonmoeder. Wees eerlijk naar je partner en naar haar over wat je wil. Van je partner mag je verwachten dat hij hoe dan ook achter je staat. Jij ligt daar te bevallen dus jouw wil is wet! Dan maar even streng zijn, maar kies voor jezelf. Ik maak liever ruzie met mijn schoonmoeder achteraf dan dat ik tijdens weeen in discussie moet met de taxichauffeur...

Is het een optie dat je partner zijn rijbewijs gaat halen? Je hebt nog 7 maanden moet lukken ? 
Anders buren vragen of je verloskundige, zij wil jou misschien wel brengen volgens mij ebeurt dat wel vaker. Ze komt namelijk (meestal)  eerst bij je thuis om te kijken hoe ver je bent enzo..gewoon bespreken tijdens je afspraak met haar

Hahah sorry ik las zwanger ipv uitgerekend! Dat krijg je als je zwanger bent, ik leg ook de afstandsbediening in de koelkast en nog meer van dat soort gekkigheid ☺️
maar je kan nog wel je verloskundige vragen ? succes in ieder geval! 

Terug
Bovenaan