Met een baby van 2 maanden op vakantie

Samira

New member
Hi allemaal,

Onze kleine man is bijna 2 maanden en we zitten te twijfelen of we over een paar weken op vakantie willen gaan naar Spanje… nu dat ik toch nog verlof heb. Zouden jullie met een baby van 2 maanden op vakantie gaan? En zo ja, hebben jullie nog tips?

Ik hoor het graag
 
Ja waarom niet, ik ging vorig jaar ook op vakantie met een baby van 3 maanden oud en een dreumes. Ik heb verder geen tips, je neemt kleding voeding en babyspullen mee.
 
Zou zeker op vakantie gaan, maar niet naar Spanje. Het is daar nu ontzettend warm en over een paar weken ook nog wel denk ik. Een baby mag niet in de zon en van hitte worden ze ook niet vrolijker. Zou dan eerder een bestemming zoeken waar het wat minder warm is.
 
Wij gingen met onze baby van 6 weken naar zuid frankrijk in augustus en dat was prima te doen hoor. Dochtertje lag heerlijk onder de parasol in der pampertje op het strandbedje. Gewoon zorgen dat je niet in de volle zon gaat zitten, dan is er niks aan de hand.
 
Het is net hoe je zelf op vakantie gaan vindt. Ik vind op vakantie gaan erg stressvol, je kindje neemt dit over. Dus het kan best denk ik zolang het je geen stess op levert. Luister naar je gevoel ?
 
Ik zou dan voor een lekkere vakantie in een all inclusive resort gaan. Alles bij de hand om het zo relaxt mogelijk houden.
Strand en/of zwembad meer heb je dan niet nodig en lekker eten en drinken.

 
Juist wel! Hoe ouder hoe lastiger het wordt is mijn ervaring. Met 2 maanden slapen ze nog lekker veel. Geniet ervan! 
 
Doen! Wij zijn met ons meisje van 11 weken op wintersport geweest (1100 km met de auto).
Was prima te doen!
 
Terug
Bovenaan