Met een vriendin zwanger zijn!

A

Anoniem

Guest
Normaal lees ik hier alleen, maar dit vind ik wel heel erg leuk om te vertellen.
Even de minder leuke voorgeschiedenis: Vorig jaar was ik samen met mijn vriendin en mijn schoonzusje zwanger, zij kregen een kindje, ik een miskraam. Gelijk werd ik weer zwanger, samen met een collega, zij kreeg een kindje, ik weer een miskraam.

Nu ben ik weer zwanger, alles gaat tot nu toe goed, ik ben bijna 19 weken, over 1,5 week de 20 weken echo. Mijn idee dat ik "samen" zwanger zou zijn met een vriendin of collega was eigenlijk een beetje over. Net belde mijn vriendin waarmee ik vorig jaar   "samen" zwanger was op, ze is weer zwanger!!!
Vorig jaar liep ze 12 weken voor op mij, ik loop nu 12 weken voor op haar.

Ik ben zo blij dat ik nu ook het zwanger zijn met iemand kan delen die niet alleen al een kindje heeft, maar die ook zwanger is!!!

Zijn jullie ook samen zwanger met een vriendin, collega of familielid? En hoe ervaren jullie dat? Ik vind het wel leuk om samen met mijn vriendin zwanger te zijn, maar ik vond het niet leuk om met mijn schoonzusje zwanger te zijn.

Shanaz

Hallo,

Wat fijn voor je dat je nu samen met je vriendin zwanger kan zijn, vooral na je miskramen. Geniet er lekker van.
Ik ben nu 20 weken zwanger en mijn zusje is over 2,5 week uitgeteld. Ik vind het heel bijzonder om samen met haar zwanger te zijn. Zij is al tante van mijn dochter en ik ben heel erg benieuwd hoe het straks zal zijn om tante te worden.

Lotje

Hai Shanaz,

Ik was samen met mijn nichtje  zwanger, zij liep plm 14 weken voor mij.Het was erg leuk, ondanks dat we ver uit elkaar wonen.Zij woont in NL ik in Duitsland.Helaas is haar zoontje overleden. ca 3 dagen voor de uitgerekenden datum.
We mailen nog wel steeds veel, maar nu is het wel heel anders.Zij zit midden in een rouw proces en ik verwacht over 3 weken mijn kindje.Ze leeft wel mee hoor, maar het is niet meer zo onbezorgd over ''zwanger zijn en baby's krijgen''   praten,zeg maar.
Verder heb ik nog  2 vriendinnen die ook zwanger zijn.Wij wonen ook ver uit elkaar,zij beide in Noorwegen,  maar ook met hen heb ik via mail en chat regelmatig kontakt.
Een van mijn schoonzusjes is ook zwanger, voor haar het 5e kindje, maar op de een of andere manier hebben ze het ons vergeten te vertellen.Ik heb met haar geen 'samen zwanger zijn idee'

Ik loop met één van mn 2 vriendinnen bina gelijk op en we zijn erg beneiuwd wie het eerste zal zijn.Het is inderdaad erg leuk om 'samen zwanger te zijn'
Geniet er lekker van zou 'k zeggen.

Groetjes Ynez

Hoihoi!

Leuk voor je dat jij nu 12 weken voorloopt!

Ik ben ook samen met mijn vriendin/buurvrouw zwanger! Errug leuk! Ik ben 11 weken en zij 15, scheelt dus niet heel erg veel!

Succes iedereen !

Ester

hoi shanaz.

ik ben ook met een vriendin zwanger geweest tegelijkertijd dat was heel leuk ik was
11-11-06 uitgerekent en zij 15-11-06 uiteindelijk is haar dochter op 1-11-06 geboren door een keizersnede en mijn zoon pas 27-11-06 door een gewone bevalling 16 dagen te laat.er zit dus uiteindelijk 4 weken tussen. we spreken vaak af en gaan samen dingen doen zo zijn we ook samen twee weken op vakantie geweest toen de kleintjes 5 maanden waren nu ben ik weer 14 weken zwanger maar zij wilt nog even wachten.

groetjes dominique

Ik ken mijn beste vriendin al 26 jaar en tot onze grote verrassing zijn we 4 dagen na elkaar uitgerekend! Ik van de 2e, zij van de 1e.
Hahaha. Echt superbijzonder. We zijn nu rond de 16w en zijn erg benieuwd naar onze buiken, kwalen en kindjes natuurlijk! Zal dat heel verschillend zijn of juist heel erg te vergelijken!?

Liefs, Billie (29 jr)
16w2d zwanger van nmr 2, Mama van Quinten, 17 mnd

Hoi,

Mijn schoonzusje is uitgeteld in juni, een nichtje van mijn man is 13 weken, de vriendin van zijn neef is 6 weken, en ik ben 8 weken. Veel babypraat in de familie en op hyves haha en dat is zeker heel gezellig en leuk. En makkelijk als je vragen hebt.

liefs Daantje

Hoi,

Leuk dat je samen zwanger bent met je vriendin. En zeker na de miskramen.

Ik ben samen zwanger met een nichtje waar ik altijd al goed mee op kon schieten.
En met mijn zus was ik ook zwanger. Die was 3 maanden eerder en vorige week bevallen van d'r 4e zoontje!

Groetjes.

Terug
Bovenaan