Met een vriendin zwanger zijn!

ik ken het mijn tweelingzus was van de eerste met veel bekenden zwanger en ikw as bang dat k dat dus nooit zou zijn nu ben ik samen met mijn buurvrouw zwanger ze is zelfs 3 dagen na mij uitgeteld e een vriendin van me is nu 3 maand zwanger.

Wat ontzettend leuk om te lezen dat er toch zo veel vrouwen met een vriendin of een familielid samen zwanger zijn.
Een aantal jaar geleden zei iemand tegen me: "Over een paar jaar gaat iedereen trouwen en krijgt iedereen kinderen".
Ik dacht dat zal toch wel meevallen? Maar het is inderdaad zo.
Het is inderdaad een nieuwe fase in mijn leven die ik gelukkig met een aantal vriendinnen en collega's kan delen.

Bedankt voor jullie reaacties en verhalen, veel plezier met de zwangerschap!

Groet Shanaz

Ik ben samen met mijn nicht en de vriendin van mijn neef ( wat tevens mijn vriendin ook is) zwanger. ik ben 6 weken zwanger, mijn vriendin 9 en mijn nicht 13 weken. Dus mijn moeder en mijn 2 tante's worden vlak achter elkaar oma. We vinden dit heel bijzonder.
Onze oma leeft nog dus ze krijgt binnen een aantal weken er 3 achter kleinkinderen bij.

Hoi,

lijkt me super om samen met een vriendin zwanger te zijn..zeker omdat je dan dingen met elkaar kan vergelijken..elkaar tips kan geven en er voor elkaar kan zijn op de mindere momenten.
Helaas ben ik de enige die nu zwanger is in mijn omgeving. Merk dat het leven van anderen allemaal rustig doorgaat, terwijl ik gewoon bezig ben met mijn   zwangerschap...dus ik zou zeggen, lekker van genieten en geniet er nu van dat jij voorloopt.....

groeten Jennifer

Ik ben nu voor de 4e keer samen met mijn vriendin zwanger en alle 4 de keren is het geen "afgesproken" werk. En ondanks dat wij goed met elkaar overweg kunnen is het niet zo dat onze kinderen ook vriendjes zijn. Misschien is dat ook omdat zij eerst een jongen kreeg en ik een meisje, bij de tweede was het andersom en bij de derde weer andersom. Wie weet deze keer weer?
Ik vind het ook heel gezellig zo samen zwanger. Je hebt altijd iets om over te praten. Is het niet over je dikke buik, dan is het wel over baby's of grotere kinderen.
Verder ben ik 6 weken samen met mijn 2 zussen zwanger geweest. Mijn ene zus is in februari bevallen en de andere in april, terwijl ik in oktober uitgerekend ben.

Groetjes,
Els

Hoi hoi, ik ben nu ook tegelijk met mn vriendin zwanger, zij is nu net 10weken geweest en ik nogmaar 5. zij heeft t me pas al verteld. en zei dat ze wel wat posoitiekleren van me wil lenen.. hihi en nu ben ik dus ook zwanger, ik ga haar die kleren gewoon geven en nog niets vertellen... dat komt over paar weekjes dan wel. misschien wil ik die kleren dan wel terug! haha.
Vorige keer was zij net bevallen en ik net zwanger, dus haar en ons zoontje schelen 9maanden. nu bij deze keer dus net een maandje. zij is begin dec 08 uitgerekend en ik begin jan.09. erg leuk dus!
Kunnen we straks lekker samen shoppen!
Liefs mij

Hey hey,

Ik ben gelijk met mijn schoonzus zwanger al is zij wel heel wat verder als mij. Zij is 31 weken en ik 13 haha.
Ook hoorde ik laatst van een oud klasvriendinnetje dat zij ook zwanger is. Zij is 8 weken. Dat is dus wel leuk.  We gaan ook naar de zelfde verloskundige en we moeten toevallig allebei vanavond.
Kunnen we straks leuk met z'n 2en shoppen.
Heb er zin in!!!

het is zo leuk om samen met iemand zwanger te zijn!
bij mijn vorige zwangerschap was ik gelijk zwanger met mijn zus en schoonzus. we waren alle 3 ook nog eens in januari uitgerekend. mijn schoonzusje is wat eerder bevallen, in december al. nu schelen de kinderen 6 week. anders waren ze alle 3 in 1 maand geboren.
ook nu hebben de kinderen heel veel aan elkaar, dat is zo leuk!

Terug
Bovenaan