Met groot verdriet nemen wij afscheid.

hoi

Met tranen over mijn wangen zit ik jouw verhaal te lezen Ik moet zeggen dat ik jullie
keuze heel moedig vind Het is verschrikkelijk om je kind te verliezen en zeker rond die termijn je verwacht gewoon niet dat er nog iets fout kan gaan Ik wil je heel veel sterkte wensen met de bevalling knuffel je kindje lekker maak fotos en zorg dat alles gaat zoals jullie willen neem rustig afscheid want het zijn de laatste dagen met je kindje en die zijn heel kostbaar   Ook voor na de bevalling wil ik je veel sterkte wensen ik weet uit ervaring dat het allemaal niet makkelijk is Ik vond het een hele moeilijke tijd
heel heel veel sterkte

groetjes corina

lieve meid,

ook ik wil je heel veel sterkte wensen in deze periode , ook wij hebben helaas dit moeten mee maken, ik wil je wel 1 ding zeggen, probeer echt alles te doen zoals je het wil!! knuffelen!, kussen, vasthouden enz...... de dagen zijn zo voorbij,
en dan begint het verwerken!! maar geloof me , jullie hebben de juiste keuze gemaakt,we hebben toen ook een hele zware keuze gemaakt, maar wel een goede!!
ons zoontje is ook geboren met de 23 weken en 4 dagen, en was super klein, maar ook ontzettend mooi!!
heel veel sterkte,
dikke kus van wendy mama van jordy* , joelle.

hoi,

Ik heb even behoorlijk moeten slikken nadat ik je verhaal gelezen heb,
ik wil jullie ontzettend veel sterkte toewensen met zo,n moeilijke beslissing ikzelf had misschien ook deze keuze moeten maken maar de natuur heeft voor mij besloten, ik was zwanger van een tweeling die het in principe goed deed maar bij de 18/19 weken kreeg ik te horen dat het ene kindje een paar dagen te voren was overleden omdat de darmpjes niet meer in de buikholte zaten maar naar buiten waren gekomen, met mn andere kindje is gelukkig alles goed gekomen maar toch het blijft mijn kindje het was helemaal af maar had het de zwangerschap volstaan dan had hij of zij heel veel pijn gehad en had ik uiteindelijk toch afscheid moeten nemen zei de gyneocoloog en mn verstand zeg het is goed maar mn hart accepteert het nu nog steeds niet ....
Ik vind het ongelofelijk moedig dat je verhaal met ons deelt zo vlak voor deze ontzettende moeilijke dag en dagen, ik wens jullie nogmaals veel sterkte en liefde toe..

veel sterkte

Hoi Patricia,

Wat een verhaal zeg, ik word er helemaal stil van.
Ik vind het heel dapper van je dat je dit verhaal met iedereen wilt delen.

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik  vind  het ook heel erg dapper, dat je z'n  ontzettend moeilijke beslissing hebt moeten nemen dat is niet niks zeg!

Nou meid, heel veel sterke de komende tijd, ik zal aan je denken.

Groetjes Wijstje

Terug
Bovenaan