Met hoeveel weken baby nr 2 voelen

15 wkn eerste (placenta achter), 13 wkn 2e (1x super duidelijk, daarna pas weer met 17wkn placenta voor), 14 wkn 3e (placenta zijkant), 15wkn 4e (placenta voor en meisje itt 3 drukke jongens hiervoor;))
vanwaar je vraag:)? maak je je zorgen? of nieuwsgierig wanneer je wat gaat voelen?

Nummer 1 rond 20 weken dacht ik (placenta voor)..
Nummer 2 rond 15/16 weken. Vanaf 18 weken dagelijks, nu met 19 weken echt duidelijke schoppen. (placenta achter). 

[quote quote=10358939]15 wkn eerste (placenta achter), 13 wkn 2e (1x super duidelijk, daarna pas weer met 17wkn placenta voor), 14 wkn 3e (placenta zijkant), 15wkn 4e (placenta voor en meisje itt 3 drukke jongens hiervoor;)) vanwaar je vraag:)? maak je je zorgen? of nieuwsgierig wanneer je wat gaat voelen?[/quote]
Nieuwsgierigheid? ons eerste kindje voelde ik met 17 weken (placenta voor). Ik had ooit gehoord dat je bij een 2e zwangerschap de baby eerder voelt! Ik vond dat namelijk zo fijn dus ik kijk er echt naaruit. Moet alleen nog even wachten want ik ben nu pas 6 weken..?

De 1e pas met 20 weken maar wist niet goed wat ik moest voelen. 
2e rond de 17 weken maar toen wel meteen duidelijk getrappen. 
3e met 14 weken duidelijk en elke dag en met 15 weken kon je het vanaf de buik al voelen. 
4e vanaf 17 weken en meteen duidelijk elke dag. Waar de placenta steeds lag geen idee dat ben ik weer vergeten. Je hebt nog even te gaan, ik zou gewoon uitgaan vanaf 16 weken dat is gangbaar bij een tweede vertelde de verloskundige. En als het dan eerder is is het alleen maar fijner!
@vleesmuis, een meisje na 3 jongens wat leuk om te horen! Gefeliciteerd wat zul je blij zijn. 

[quote quote=10358960] Nieuwsgierigheid? ons eerste kindje voelde ik met 17 weken (placenta voor). Ik had ooit gehoord dat je bij een 2e zwangerschap de baby eerder voelt! Ik vond dat namelijk zo fijn dus ik kijk er echt naaruit. Moet alleen nog even wachten want ik ben nu pas 6 weken..?[/quote]
Ah snap ik! Zou idd uitgaan v een week of 16,maar wie weet al eerder, 't kan zeker! Leuk hoor, gefeliciteerd!
[quote quote=10358968]@vleesmuis, een meisje na 3 jongens wat leuk om te horen! Gefeliciteerd wat zul je blij zijn.[/quote]
Hey! Ja echt zo bijzonder... Vind 't nog steeds een gek idee, maar we zijn idd heel blij. Hoe gaat 't bij jou? 

Ja snap ik, na drie jongens kan je het bijna niet geloven dat je een meisje kan krijgen he. Hier gaat het ook goed alweer 23 weken ondertussen en ook zwanger van een meisje. Merk wel dat zo'n vierde zwangerschap wel pittig is met al 3 rond rennende jongens. Hoe ver ben jij nu? 

Oo jij dus ook meisje na 3 jongens! (Miss wist ik dat al, sorry daarvoor) bizar he? Ik vind 't echt een gek idee, dat 't idd gewoon kan ?.. Maar leuk joh.
Ja idd wel pittig, maar ik voel me nu nog heel goed moet ik zeggen, dus ik vind 't nog goed te doen. Maar die v jou waren volgens mij kleiner of niet? Die v mij 6 4 en 2. En ik ben nu 20 wkn. 

Terug
Bovenaan