Met hoeveel weken in jou 3e kindje geboren?

<p>Hallo mama's, </p><p>Daar zit ik dan... Op de wachtbank wachtende tot mijn zoon zich aandient om geboren te worden.</p><p>Ik word volgende week gestript... Dan ben ik 39 weken. </p><p>En vroeg me af... Wanneer is jullie 3e kindje geboren? En was deze bevalling fijner omdat het de 3e was?... En zijn er ook moeders die met 39 weken gestript zijn en dit gelijk heeft geleid tot weeën?</p><p>Gewoon uit verveling hoor, ik weet dat iedere bevalling anders is, maar zo op de wachtbank is het wel leuk om ervaringen te lezen!</p><p>Groetjes mama van bijna 3 </p>

3e geboren met 40+2
was een vlotte bevalling, ongeveer 6 uurtjes vanaf het eerste gerommel.
1e duurde 34 uur en 2e ongeveer 10 uur.
succes met de laatste loodjes!!

Ah, leuke vraag!
Hier ook de derde onderweg en ik zit ook in de wachtbank. Vrijdag 38 weken. Hopelijk blijft ze nog even zitten, want er móeten echt nog wat dingen in huis af (keuken, woonkamer, douche).. ?
Maar ben wel net als jij benieuwd naar hoe of wat!
Nr 1 met 42 weken precies geboren. Ik ben toen 2x gestript, want ik zat tegen een inleiding aan. 1e keer geen effect, 2e keer barstte het binnen 3 kwartier los (weeënstorm). Geboren na 7 uur.
2e geboren binnen 2 uur na 1e wee.
Dus nu ga ik ook weer voor snel! ? Dit is alleen een nakomertje en er zit 9 jaar tussen mijn tweede en nu deze derde. Dus tja.. zou dat nog van invloed zijn?
Waarom word je al bij 39 weken gestript eigenlijk? 

3e was met 40+5
Onze 2 meiden waren allebei met 40+5, onze 2 jongens met 39+2 en 39+5. (1e en 4e)
2e en 3e bevalling ging snel en soepeler. 1e en 4e langzamer en pijnlijker. Of het door de boys kwam?
Heb nooit laten strippen.
Veel succes alvast en geniet van dat wonder in je armen!

39+1 bevallen, 2 uur en 25 minuten van het breken van m’n vliezen tot geboorte van onze dochter. Laatste week had ik last van voorweeen en harde buiken. 
Superfijn, ik voelde me zelfverzekerder tov mijn 1e en 2e bevalling. Alleen 1 moment gehad dat ik dacht het niet meer aan te kunnen omdat het zo snel ging. Gelukkig had ik een top vk die me erdoorheen sleep.. Vooral de geboorte van m’n dochter was zo mooi :) Al is het de 3e, nog steeds zoveel liefde voelen en zo verrast zijn! Elk kindje & bevalling is weer anders.. 
Ik wens iedereen veel sterkte, moed en geduld. Fijne bevalling! 

Ik heb geen ervaring met een derde kindje, maar ik ben afgelopen zaterdag bevallen van ons tweede kindje nadat ik gestript was met 39 weken. Hier "altijd" hele snelle bevallingen. Mijn eerste bevalling 2 uur vanaf eerste wee met een uur van te voren spontaan gebroken vliezen. Afgelopen zaterdag dus met 39+0 in de middag gestript, de hele middag wat gerommel gehad en om 19.30u begonnen de weeën. Meteen regelmatig om de 4-5 minuten en 1,5uur later na een douche al naar om de 2-3 minuten. Om 22.42u hebben ze mijn vliezen gebroken, ik ben in 20 minuten van 5 naar 10 cm gegaan om vervolgens maar 2 minuten te persen en onze dochter te kunnen verwelkomen! In totaal heeft deze bevalling dus vanaf de eerste wee tot aan de geboorte 3,5 uur geduurd. Nu was bij mij wel al de verwachting dat het heel snel zou gaan, omdat de eerste ook al zo snel ging. Ik weet niet hoe je eerste twee bevallingen zijn gegaan, maar als die ook sneller waren dan kun je dat nu ook weer verwachten. Succes in ieder geval!

Goedenavond,
Bij allebei kinderen gestript en daarna zette de weeen opgang. 41.1 weken 19 uur vanaf eerste wee. 40.3 weken 9 uur vanaf eerste wee. Derde wachten we af? kijk er wel veel naar uit!! Is nog wel een aantal weken wachten.

Hier met 36.6 maar ingeleid, anders zat meneer nog wel prima. 
Je kan hier weinig mee , de VK zei ook tegen mij, de 3de doet echt altijd ALLES anders. 

Dus miss wel morgen bij jou of 42 weken. 
Wachten is nooit leuk :(  succes wel!! 

Terug
Bovenaan