Met hoeveel weken in jou 3e kindje geboren?

Eerste bevallen met 38.6 tweede bevallen met 38.4 en van de derde bevallen met 39.2 dus de laatste kwam ook als laatste. Eerste bevalling duurde ruim 15 uur met 20 minuten persen. Tweede bevalling duurde 6 uur en persen 15 minuten. 2 maanden geleden bevallen van de derde duurde 6.5 uur en was maar 3 minuten persen. Is geboren in 1 goede wee dat was een hele opluchting. De derde is ook via de barkruk geboren moet zeggen dat ik dat ook heel fijn vond5! Vond de derde bevalling het 'fijnste' omdat de weeën maar om de 5 minuten kwamen tot de 6 cm en na breken van de vliezen om de 3 minuten en daarna was hij er binnen 1.5 uur. Alle keren totaal anders had het van te voren ook gegoogled maar bij iedereen toch echt anders. Succes alvast! 

Bedankt voor jullie reacties allemaal! Echt leuk om ieder zijn verhaal te lezen!!!

@eefje : weet ik niet zo goed eigenlijk... Ik vroeg er gewoon om...omdat ik zoals iedere zwangere denk ik nu op me laatste loodjes loop, en ze zij ja!!!.. Ook is gesproken over dat de baby ietswat zwaar uit gaat vallen misschien dat ze dat mee wegen geen Id eigenlijk.. 

Ben benieuwd voor je Lov!emykidz! Hoe kijk je naar de bevalling, nu zo voor de derde keer?
Ik had zelf vrij snelle bevallingen, maar wel 2x een weeënstorm. Dat was echt wel heftig, omdat ik eigenlijk geen adempauze had tussen de weeën. Ik ben me nu daarom wel extra bewust van de pijn die weer komt kijken bij een bevalling.
Toch wil ik wel weer thuis bevallen. En jij?

Terug
Bovenaan