met hoeveel weken kleding.....

hoi

Bij mij was dat al tussen week 10 en week 12.
Het ligt heel erg aan jezelf, heb je het gevoel dat je gewone kleding niet meer lekker zit dan positiekleding aanschaffen.

Voordeel is dat de positiekleding van deze tijd ook na de bevalling gedragen kan worden, en je het er niet vanaf kan zien.
Wie is er nu na de bevalling gelijk op zijn oude maat terug??

Ik was een week of 19 zwanger, toen ik pas een zwangerschapsbroek aan had.
Voor bovenkleding draag ik nog steeds mijn gewone kleding.
Ik draag vaak een t-shirt met een buikband ( want t-shirts worden wel wat kort ) met een vest.
Voor de laatste 2 / 3 maanden heb ik wel een zwangerschap shirt gekocht.
Want een broekband+ t-shirt + buikband vind ik met 20 graden wel warm.
Ben namelijk 23 juni uitgerekend.

Het ligt helemaal aan je zelf, hoe snel je dik wordt.
Dat is per vrouw verschillend.

Hoihoi,

Ik was 14 weken toen ik de eerste zwangerschapsbroek uit de kast heb gehaald. En nu met 16 weken draag ik alleen nog maar zwangerschapsbroeken. Truien en shirts nog wel normaal, maar dat komt ook omdat de mode van de winter toch met wat wijdere bovenkleding was. Heb voor de zomer wel wat zwangerschapsshirts, maar die heb ik nog van de vorige zwangerschap.

Maar je moet gewoon voor jezelf kijken wat lekker zit. Ben je nog niet zover zwanger maar heb je bijv. wel al veel last van je darmen dan kan zwangerschapskleding ook al lekker zitten omdat je darmen er toch voor zorgen dat je buik wat opzet.

Groetjes,
Jo

hoi,

ik ben nog maar 6 weken en draag al een positiebroek......de enige reden hiervoor is dat   ik vreselijk veel last heb van verstopping.....mijn normale broeken kan ik dus niet aan omdat die pijn doen.

groetjes mamajb

Terug
Bovenaan