met hoeveel weken kleding.....

Ik ben nu 21 weken, maar heb nog geen positiekleding.
Ik was voor de zwangerschap wel flink afgevallen, dus heb twee broeken die ik nu goed kan hebben. Spijkerbroeken liggen sinds vorige week in de kast....
Ik zal nog even met deze twee broeken voort kunnen, maar niet heel de zwangerschap, hoop dat de collectie zomerpositie uit is als het niet meer gaat lukken, want ik mag rond 7 augustus ons eerste kindje verwelkomen!

groetjes
Sas

Goh, als ik dit zo allemaal s lees denk ik echt.. pffffffffffff.

Ik ben nu ongeveer 6,5 week zwanger van mn 2de. De 2de echo is 8 april en heb dan meer duidelijkheid ;) Maarrehhhhh..... Ook al ben ik dan nog maar 6,5 week, zo lijkt t absoluut niet!!!!!!
ik had bij mn 1ste zwangerschap ook al wel dat ik snel een grote buik kreeg, maar nu .... *zucht* nu lijk ik al wel n maand of 4 zwanger!!!!!!

Mn eigen broeken kan ik al n week of 2 niet meer aan en liep in de trainingsbroeken van mn vriend rond. Via marktplaats ben ik gestuit op enkele advertenties over positiekleding en afgelopen zaterdag zijn we een hele partij op gaan halen....
Sja, tis idd wel erg vroeg om nu al in de kleding te gaan, maar aan de andere kant.....
Tis wel erg leuk om nu al n flinke buik te hebben :D

Groetjes xXx

nou dat heb ik nou ook!
Ben nog geen grammetje aangekomen,
maar mijn buik is helemaal opgezet!
Mn darmen zijn vol, je kent het wel....

maar ben blij dat ik niet de enige ben die vroeg al zwangerschapskleding draagt!

gelukkig kan je het met lange tshirts etc goed verdoezelen........

x geertje

Terug
Bovenaan