met hoeveel weken schopjes in je buikje??

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Met hoeveel weken voelden jullie schopjes in jullie buikjes??
ik voelde het al in de 16de week, ben nu 20 weken en je voelt het van buitenaf heel duidelijk en je ziet m'n buik nu ook heel duidelijk bewegen
De gynaecololoog zei dat dat snel is, zou ik dan toch verder zijn??

groetjes Debby

Hi Debby,
Mijn placenta ligt aan de voorkant en dus vertelde de vk dat het waarschijnlijk lang zou duren voordat ik de kleine zou voelen. Waarschijnlijk rond de 22 weken. Maar...rond 19 weken voelde ik toch al schopjes, vlak boven mijn schaambeen. Heel duidelijk, vond het heel ontroerend! Echt leven in je buik!

Geniet ervan dat jij al bij 16 weken wat voelt! Een vriendin van me had dit ook. Bij haar eerste kindje. En het was niet zo dat zij verder bleek te zijn. Ze voelde haar kindje gewoon heel vroeg!

Geniet ervan!
Liefs, Nicky

ik voelde het kindje vanaf 16 weken ik had nog maar net een bolling.

Mijn placenta lag ook aan de voorkant en ik kon mijn baby met 17 weken voelen bewegen......Aan de buitenkant duurde nog tot 23 weken, toen kon mijn man onze kleine ook voelen!
Groetjes,

Nathalie
trotse mama van Maaike (28-09-2007)

Hoi hoi Dames

Dit is me 3de zwangerschap en voelde de oudste rond 16 weken,2de met 14 weken en deze voel ik al met 10 weken.
Begon met kleine plopjes en nu friemelt ei erop los boven me schaambeen.
Ken niet wachten tot hij/zij echt gaat schoppen :d

Groetjes Franny

Hoi,

ik heb ons eerste kindje gevoeld toen ik 14wkn en 5 dagen zwanger was, daarna een week niet en vanaf afgelopen vrijdag heb ik het nog elke dag heel eventjes gevoeld. Een soort gekriebel aan de binnenkant van m'n buik, sommigen noemen het ook wel een soort vlindertje was je voelt langs vladderen.
Heel apart maar vooral heeeeeel gaaf!
Volgens mij ben ik wel heel vroeg vooral voor een eerste zwangerschap. De vk zei dat dit kan komen omdat m'n placenta aan m'n rugzijde kan liggen, dan schijn je het eerder te kunnen voelen. En oh ja, ook omdat ik vrij slank ben, ook dat schijnt er voor te zorgen dat je het eerder voelt.
Hoe dan ook hoop ik dat iedereen z'n kindje gauw voelt want zoals ik al zei, het is GAAF!!

Liefs, prinses 16wkn1

Hoi,

ben woensdag 14 weken en voel m'n darmen wel voortdurend. Was ff benieuwd: hoe weet je het verschil tussen je darmen en je baby? :)

Hallo ,ook ik had het vaak al rond de 14 weken dat ik wat voelde kriebelen of een zacht veegje aan de binnenkant van je buik...

Terug
Bovenaan