met hoeveel weken schopjes in je buikje??

ik was 15w toen ik de ukkie voelde...

liefs mama van 1
18w+4d zwanger

Hoi

Ik was 14 wkn toen ik bubbeltjes en plopjes ging voelen.
Met 16 wkn voelde ik voor het eerst echt helemaal zeker dat het de kleine was, met alsof hij/zij zich lekker tegen de baarmoeder aan het "nestelen" was, zo'n wrijvend gevoel.
Sinds weer 17 voel ik de kleine eigenlijk dagelijks en sinds 18 wkn eigenlijk vele malen per dag. Vind het wel fijn, geef toch een soort van idee dat je er controle over hebt. (al is dat natuurlijk onzin,maarja)

Groetjes Natalie

Hey hey,

Ik ben nu 13 weken en 3 dagen zwanger van de eerste.
En voelde vanochtend 3 keer een ploppend gevoel in mijn onderbuik.
Zou dit mijn kindje zijn???

Liefs Bontrie

Hallo allemaaal!
Wat leuk dat jullie al iets voelen, ik voel nog niets, ben nu 20 weken, vorige week heb ik volgens mij 1 plopje gevoeld, maar verder nog helemaal niets. Ik zit er echt op te wachten nu, je gaat je anders toch afvragen of alles wel goed gaat daarbinnen. Nou ja, over 2 weken weer een echo, tegen die tijd zal ik ook wel meer beweging hebben.
Geniet ervan allemaal!
Groetjes,
Astrid

he Astrid, dit is geen reden om je zorgen om te maken van mijn 1e weet ik het niet meer, maar de 2e kwam er snel acheraan en had ik het eigenlijk te druk om het kind te voelen en was ik bijna 20 weken zwanger toen we er ff een weekje tussenuit gingen en ik tot rust kwam en toen vernam ik de klein voor het eerst de 3e rond 19 weken de jonges zijn nu 11, 9, 5 en gaan naar school en ben nu 17 weken zwanger en heb ons kleine al voelen bewegen.

groetjes maggi

Terug
Bovenaan