Met hoeveel weken voelde je je kindje bewegen?

hoihoi.

ik voelde mn kindje ook bij 17 weken al.
dacht eerst dat het mn darmen waren maar toen ik er echt voor ging liggen voelde ik toch duidelijk verschil.

mn vriend kon het nog niet voelen omdat het nog zo zachtjes was.
hij voelde het pas bij 22 weken.
in middels ben ik 35 weken en ze beweegt onwijs veel. heel grappig want dan zie je echt heel mn buik bewegen en af en toe een hieltje of een kontje naar buiten schieten hahahaha.

ik zou zeggen: geniet ervan want het gaat zooo snel voorbij. ( eigenlijk wel iets te snel vind ik)

liefs, do

ik voelde onze eerste met een week of 17 wel al bewegen ( schuifelen in mijn buik)
En onze tweede ( nu 31 weken zwanger) voelde ik ook al iets in mijn buik met 12 weken was op vakantie. het leek me ook erg vroeg maar vroeg het aan de verloskundige en die zei dat het met een tweede best al mogelijk kon zijn.
Wist in ieder geval wel zeker dat het niet mijn darmen waren! Je herkent het toch sneller omdat je al een keer zwanger bent geweest!!

Leuk hé die bewegingen weer!!

Groetjes,

Suus

Hey.

Ik ben nu 23w zwanger van de 2e en voelde dit wondertje met 13w. Bij mij begon het met kriebeltjes in mijn buik. Bij de eerste begon dat met 17 weken.
Dus het kan vroeg hoor, tis toch bij iedereen verschillend lijkt mij.

Groeten van Miena.

Ik voelde de kleine met 16 weken en 5 dagen (om even precies te zijn) schoppen.
Nou ja schoppen, het waren meer het gevoel dat mijn darmen vreemd deden of dat er kleine scheetjes aankwamen die maar niet kwamen.
Dit moet wel vrij vroeg zijn geweest.
De meeste mensen voelen het pas rond de 20 weken schoppen...

Ik ben nu 23 weken zwanger van de 1e.
Placenta ligt aan de voorkant,  voelde voor het eerst met zekerheid met 20 weken de baby! Gisteren heeft mijn vriend ook voor het eerst een schopje gevoeld!

Vind het zo leuk, ga er nu ook echt voor zitten of liggen en dan voel ik m bijna iedere x, ook vaak op dezelfde plek trouwens..

Hoi hoi,
ook bij mij ligt de placenta aan de voorkant. wij hebben afgelopen zondag voor het eerst een van de meiden gevoeld. heel toevallig had mijn vriend net zijn hand op mijn buik en toen kreeg hij een por. heel apart dat we het samen gevoeld. zondag was ik precies 20 weken zwanger van onze meiden.

Groetjes,
Sara

Terug
Bovenaan