Met hoeveel weken voelde jullie het kleine wonder?

Hoi,

Bij mijn eerste voelde ik de eerste zachte plopjes bij 17 weken. En bij deze zwangerschap voelde ik dat voor het eerst bij 16 weken.
Dit is wel erg vroeg. Ik hoor dat het normaal is zo rond de 18 en 20 weken.
Mijn verloskundige vodn het vroeg maar zei dat dat heel goed kan omdat het nu mijn 2e is en precies weet wat ik moet voelen. Bij 17 weken waren het echt duidelijke schopjes.
Ik ben klein en ben slank (niet super dun hoor normaal), misschien heeft dat er ook mee te maken, de echo`s waren ook erg duidelijk bij mij.
Wanneer voelde jij het bij je eerste??

Groetjes, Ris
 
Hoi,
Bij mijn 1e zwangerschap voelde ik met 16 weken leven, Nu bij de 2e al bij 15 weken. 'T schijnt er ook aan te liggen waar je placenta ligt en als je normaal heel slank bent schijn je ook al vroeg leven te kunnen voelen. (soms is het ook moeilijk te herkennen ,en wordt het verward met darmgerommel.)
Gr. Door1
 
Hoi,

Mijn eerste voelde ik met 15 weken voor het eerst, maar pas vanaf een week of 19/20 regelmatig. Nu voelde ik het kindje met 14 weken al voor het eerst en vanaf 17 weken elke dag (leuk leuk leuk).
Tijdens de screeningsecho hebben we gezien dat de placenta tegen de rugkant van mijn baarmoeder lag (snap je?) en alle beweging is dus goed te voelen. Overigens ben ik niet superslank hoor. Ook niet dik, maar er zit wel wat spek op de buik....

Het zal vast snel komen, je herkent het echt nu bij de 2e!!!

Groetjes,
Marije
 
Hoi dames,

Ik ben nu 23 weken. Gaat snel zeg...Kennelijk een laatbloeier. Ik begon pas de eerste schop te voelen met 20 weken. Daarvoor voelde ik wel gerommel en rare plopjes zegmaar, maar echt een schip tegen m'n hand (waardoor die heel grappig omhoog ging) was dus met 20 weken.
Nu blijft 'ie bewegen en op vaste tijden. Heeeeerlijk genieten...

Veel plezier,
groetjes
 
Terug
Bovenaan